Farmaciile Remedio lanseaza primul card de fidelitate

Data publicării: 30-05-2008

Lantul de farmacii Remedio lanseaza, incepand cu 1 iunie 2008, Cardul de fidelitate Remedio, primul card de fidelitate pentru intreaga familie.
Cardul de fidelitate va fi disponibil in toate farmaciile Remedio din intreaga tara. Astfel, dupa completarea talonului de inscriere, clientul va primi pe loc trei minicarduri pe care le va putea oferi celorlalti membri ai familiei sale. In acest fel, fiecare va avea cate un card, iar punctele se vor cumula in acelasi cont.
"Cardul Remedio a fost conceput pentru intreaga familie. Este modul nostru de a rasplati atat fidelitatea pacientilor pentru farmaciile noastre, cat si devotamentul lor fata de ceilalti membri ai familiei", a declarat Amalia Georgescu, director general Remedio. "Intr-o prima faza Programul de Fidelitate va numara nu mai putin de 200.000 de carduri, ceea ce va totaliza 600.000 de potentiali utilizatori. Prin aceasta campanie, vizam o crestere de peste 20% a numarului de clienti pana la inceputul anului 2009 si un pas decisiv in a aduce clientii mai aproape da familia Remedio", a adaugat Amalia Georgescu.
Cardul Remedio va oferi posibilitatea pacientilor de a beneficia de o reducere de 5% prin acumularea de puncte, care pot fi folosite mai departe pentru plata integrala sau partiala a produselor achizitionate. Fiecare pacient va avea doi parteneri care il vor ajuta sa stranga mai multe puncte intr-un timp mai scurt. Toti posesorii de card vor avea acces la promotiile, campaniile si ofertele speciale pregatite de echipa Remedio, precum si de reduceri la clinicile medicale partenere.
Cardul de fidelitate nu se adreseaza doar unui anumit segment de pacienti. "Programul nostru de fidelitate nu are ca tinta doar femeile, ci si barbatii. Este o caracteristica a timpurilor noastre ca barbatii sa se implice mai mult in sustinerea familiei decat o faceau in anii precedenti. De aceea, am incercat sa oferim un card diferit, de dimensiuni reduse si usor de tinut la purtator", a declarat Cristian Cosat, Marketing Manager Remedio.
"Este in misiunea noastra sa asiguram pacientilor nostri un confort practic - fiecare membru al familiei avand posibilitatea de a cumpara din farmaciile noastre in momente si in locuri diferite", a mai adaugat Cristian Cosat.
Lantul de farmacii Remedio se afla intr-un amplu proces de extindere, numarand la sfarsitul anului 2007 peste 60 de unitati operationale.
Farmaciile Remedio comercializeaza o gama variata de produse, printre care amintim: medicamente, parafarmaceutice, dermato-cosmetice, produse speciale pentru ingrijirea copiilor, pentru sarcina, pentru preventie etc. De asemenea, au fost create, pentru prima data in Romania, servicii speciale atat pentru mamici si bebelusi - Coltul de sarcina cu produse unice pe piata romaneasca - cat si servicii destinate preventiei, in care sunt incluse remediile naturiste sau programele de masurare a colesterolului, indicelui de masa corporala sau analizei tenului si scalpului.
30-05-2008, Vizualizari 966
 Agentia Nationala de Presa Agerpres Stirile medicale sunt furnizate de Agentia Nationala de Presa "Agerpres", partenerul nostru pe sectiunea de Noutati si Stiri medicale.