a inceput sa slabeasca foarte mult (20 kg in 5 luni)

09-07-2008
andreeagreavu
Nu este medic/terapeut
andreeagreavu
Buna ziua! Am nevoie de ajutor din parte dumneavoastra! Mama mea in varsta de 52 de ani a inceput sa slabeasca foarte mult (20 Kg in 5 luni). In ultimul timp se simte foarte slabita si a fost la tot felul de controale. Cred ca i-a fost verificat fiecare organ in parte...de cate 3 ori. Acum au descoperit ca are un lichid in burta.nu stie nimeni de la ce sau de unde provine. Mentionez ca nu a avut nici o boala pana in prezent! Ma poate ajuta cineva ? A mai auzit cineva de asa ceva?.NU stiu...o idee.un sfat.orice! Va multumesc!
4 comentarii
0
09-07-2008, ora 00:00
jeanny
Nu este medic/terapeut
jeanny
Asta e chiar foarte mult, si pana una alta da-i Multivitamine si sa bea multa apa. Nu sunt medic, dar ma gandesc ca poate sa fie si hipertiroidism, sa-si faca si TSH-ul.
0
09-07-2008, ora 00:00
andora
Nu este medic/terapeut
andora
Scaderea brusca in greutate fara motiv aparent poate sa fie un sindrom de impregnare maligna [chia o tumoare undeva] Lichidul in abdomen se numeste ascita si apare de obicei in ciroza hepatica.Oricum trebuie investigata in amanuntime Multa sanatate
0
10-07-2008, ora 00:00
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Oftalmologie, Bucuresti
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Buna ziua! Avand in vedere simptomatologia mamei dumneavoastra, cred ca, in primul rand, ar trebui sa ne gandim o afectiune neoplazica; Ar fi utile pentru evidentierea unei tumori, urmatoarele invetigatii: RMN abdominal, markeri tumorali, examenul citologic si biochimic al lichidului de ascita;Mai multe va poate spune un medic oncolog; numai bine
0
10-07-2008, ora 00:00
andreeagreavu
Nu este medic/terapeut
andreeagreavu
Multumesc celor care mi-au raspuns.mama se va interna maine la o clinica de oncologie si speram sa trecem ci bine prin asta!
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!