Accident Vascular Cerebral - Pareza partea stanga

22-03-2010
Pr0
Nu este medic/terapeut
Pr0
Buna ziua,

De 2 saptamani unchiul meu a facut un atac cerebral vascular, si ca urmare s-a ales cu o pareza pe partea stanga, mai precis nu poate sa-si miste piciorul stanga, mana stanga si partea fetei stanga. Ce este de facut, mai precis ce este indicat? Sunt student in cluj, recomdati-mi un Doctor bun, un spital bun de recuperare, sau ce e indicat sa se faca ? Daca doriti si alte detalii nu ezitatisa ma intrebati. Chiar imi doresc ca sa-si revina :(.
5 comentarii
0
22-03-2010, ora 18:36
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Mergeti cel mai bine la un medic homeopat cu experienta, exista cateva remedii homeopate care au puterea de a repara astel de daune aduse de accidente vasculare. Tratamentele alopate date in astfele de cazuri sunt din nefericire fara nici un efect si speranta si mai degraba fac rau decat sa repare ceva.
0
22-03-2010, ora 18:58
Dr. Boia Iulia Cristiana
Pediatrie, Bucureşti
Dr. Boia Iulia Cristiana
Depinde mult de tipul de accident vascular- cum a fost tratat în primele ore?- cu ce? cât de repede a ajuns la spital?- unele se recuperează aproape integral, altele mai puţin- există sigur clinici de recuperare medicală, fizioterapie, cel mai sigur vă poate îndruma propriul lui neurolog.
0
22-03-2010, ora 19:36
Pr0
Nu este medic/terapeut
Pr0
Din pacate nu stiu foarte multe detalii pentru ca eu nu am fost la fata locului, tot ceea ce stiu, este ce scrie pe biletul de iesire care sincer nu prea inteleg, are vreo 6 :

1.)AVC ischemic filuian drept ( cred )
2.)Hemiplezie stang ( cred )
3.)Cardiopatie toxica epnolica ( cred )
4.)HTA (cred)
5.)Dislipidemie.(cred)
6.)Efiliseu cronic ( Cred )

In primele ore i-o pus ceva perfuzii dar nu stiu exact ce...

Accidentul a a vut loc sambata noaptea si luni la ameaza au ajuns la spital.

O sa incerc sa va zic alte detalii indata ce am.

I-o facut ceva masaje si ceva midicamente, o sa va dau detalii si despre asta.
0