Efecte adverse anticonceptionale. Ce se intampla daca incetez sa le mai iau?

11-08-2017
Lavinialavi
Nu este medic/terapeut
Lavinialavi
Buna ziua.am început sa iau anticoncepționale de la începutul luni Karisa, iar de o săptămâna au început sa ma doară sâni, sa am dureri de spate si mai grav este ca a început sa imi apara tot felul de bubițe pe fata care pana acum eu nu am avut asa ceva si ce este mai grav ca se extind de la o zi la alta.acum ma întreb este posibil sa fie la pastile ? Si daca întrerup pastilele de astazi cu toate ca nu am terminat toata folia ce se poate întâmpla ? Multumesc
2 comentarii
1
11-08-2017, ora 14:26
Dr. Moise Oana
Obstetrica-ginecologie, Bucuresti
Dr. Moise Oana
Reactiile pot sa fie date de contraceptive dar nu trebuie sa opriti folia mai repede de 18 pastille ca sa nu va dereglati menstruatiile. Incepeti apoi dupa 7 zile un alt contraceptiv oral (mergeti si dicutati cu cine v-a recomandat initial Karisa).
0
11-08-2017, ora 14:47
Lavinialavi
Nu este medic/terapeut
Lavinialavi
Am citit pe prospect si am văzut ca pastilele conțin progesteron iar acesta provoacă acnee sau tot felul de bubițe.este recomandat a se folosi pastile care nu conțin progesteron ?
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Studiu care atestă efectul nociv al pilulelor anticoncepționale asupra sănătății femeilor
  • Aplicația Activ (by ROmedic)
    Vrei să fii sănătos? Vrei să slăbești? Vrei sa fii în formă și să arăți bine? Vrei să te simți bine în corpul tău? Atunci trebuie să faci eforturi. Aplicația web "Activ" te ajută să fii consecvent în lupta pentru sănătatea ta.

    Accesează gratuit Aplicația
    Acest site foloseste cookies. Continuand navigarea va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii OK