Sangerari dupa Escapelle. As putea fi insarcinata?

12-08-2017
Alina1224300483838282&
Nu este medic/terapeut
Alina1224300483838282&
Buna ziua ! Luna aceasta am utilizat un contraceptiv de urgenta( Escapelle)iar la doua zile de la ovulatie a aparut o sangerare nu foarte abundenta, dar totusi neobisnuita pentru mine.Sangerarea credeti ca poate aparea de la pilula contraceptiva ? Luna trecuta am facut un test de sarcina rezultatul fiind negativ. Poate fi vorba de o posibila sarcina ? mltumesc anticipat !
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Criterii de excludere a sarcinii
  • Sunt însărcinată?
  • Aplicația Activ (by ROmedic)
    Vrei să fii sănătos? Vrei să slăbești? Vrei sa fii în formă și să arăți bine? Vrei să te simți bine în corpul tău? Atunci trebuie să faci eforturi. Aplicația web "Activ" te ajută să fii consecvent în lupta pentru sănătatea ta.

    Accesează gratuit Aplicația
    Acest site foloseste cookies. Continuand navigarea va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii OK