Ajutor! am ajuns la spital în urma unei „căderi de calciu”

14-04-2017
Ade.lina
Nu este medic/terapeut
Ade.lina
Bună ziua, numele meu este Adelina, am 23 de ani, sunt studentă. Acum 2 săptămâni am ajuns la spital în urma unei "căderi de calciu ". Eram în mașină cu prietenul meu, stăteam de vorba, nimic ieșit din comun când, au început sa mă cuprindă nise emoții pe care nu le puteam stăpâni, după care am amorțit aproape complet. Gura mi s-a încleștat, mâinile la fel, nu le mai puteam folosi, burta, fața deci aproape complet. Simțeam ca mă sufoc ca nu mai ajung la spital. Simțeam că mor. Îmi era și foarte frica pentru ca nu paținem așa ceva pana atunci. Am ajuns la spital, mi s-a administrat o perfuzie, mi s-a recoltat sânge pentru analize care au ieșit perfecte și intr-o ora m-am liniștit. După o săptămână eram la cumpărături cu prietenul meu și nu mă simțeam prea bine. Eram obosita, fără chef de viață și din nou m-au cuprins emoțiile puternice și a început sa-mi amorțescă mâinile. M-Am dus repede acasă. Am ajuns în pat și am început sa-mi spun ca nu am nimic, ca nu trebuie sa ajung la spital, ca eu sunt bine. Am început sa mă liniștesc și am reusit sa adorm un pic. Îmi revenisem. Astăzi, eram în masina pe drum, când, deodată am început sa am emotii și iar amorțeala în mâini. Prietenul meu a încercat sa-mi vorbească despre orice ca sa-mi ia gândul de la starea aia pentru ca eu îi spuneam ca am niște emoții și nu le pot controla, nu mă pot liniști. După aproximativ 2 ore, mi-am revenit. Țin sa precizez ca, în ultima perioana, mă enervez repede și când mă supăr sau mă cert cu cineva încep sa tremur, sa-mi bata inima foarte tare, sa plang și deabia mai pot vorbi. Va rog sa-mi spuneți dacă sunt atacuri de panica sau anxietate și sa mă îndrumați unde anume sa mă duc sa scap de așa ceva. Merg cu teama pe strada sa nu mai pățesc așa ceva și dacă pățesc, mă sperie mai ales faptul ca nu este cineva cunoscut cu mine în caz ca mi se face rau. Mulțumesc!
4 comentarii
0