Ajutor... Tulburari psihice?

03-12-2009
Wild_rose_criss
Nu este medic/terapeut
Wild_rose_criss
Buna ziua. Ma numesc Cristina si am 24 de ani. Sunt studenta la medicina dentara si anul acesta (2009) am facut psihiatria ca disciplina in cadrul facultatii. Tot anul acesta am inceput sa ies cu un coleg mai tacut din fire...dar o fire echilibrata.Si dupa cateva stagii de psihiatrie, mi-a intrat mie in cap ca am schizofrenie.Sunt in general o fire exagerat de extrovertita si vesla...iubesc viata si mi-era intotdeauna frica de moarte...dar de o vreme am inceput sa am ganduri negre...ca fac rau cuiva drag sau ca imi fac rau mie...desi nu am avut ncioadat nici un fel de tentativa de a face rau cuiva sau mie...nici animalele nu le-am lovit vreodata...chiar intotdeauna am fost o fire sensibila si miloasa...am avut perioade cand dormeam foarte mult si perioade de insomnie...Acum dorm bine...desi am unele cosmaruri uneori...dar tot am senzatia ca ceva nu e in ordine...nu ma mai bucur de viata ca inainte...mi-e frica sa nu fiu nebuna...etc...Am consultat si doi psihiatrii...dar mi-au spus ca am o nevroza...sau o tulburare de panica.:-??...si mi-au dat antidepresive...care nu pot sa spun k mi-au ameliorat starea...Acum sunt insarcinata in 4 luni...si nu pot lua nici un fel de medicatie...as avea nevoie de ajutor...dar nu stiu unde sa-l cer.Vreau doar sa fiu vesela si sa fiu cea dinainte...sa nu ma mai gandesc ca sunt inutila...si la moarte tot timpul...Credeti ca sunt bolnava pshic??..Nu stiu daca am expus eu toate simptomele...halucinatii nu am avut si nici voci nu aud...Nu stiu ce se intampla cu minee.ajutorrr
69 comentarii 12 3 Înainte ›
0
03-12-2009, ora 18:48
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir