ajutor...va rog.himenul nu se rupe

02-06-2009
sorel86
Nu este medic/terapeut
sorel86
Buna ziua!...Am 22 de ani.si am o pietena de 8 luni. Ea are 18 ani. Problema este ca de cand am inceput sa facem sex ei nu i-a curs sange niciodata (fiind vrgina inainte sa fim impreuna) si crede ca himenul nu i s-ar rupt. Si am inceput de vreo 6 luni. Este posibil ca himenul sa se fi rupt si sa nu fi curs sange deloc si ea sa nu-si dea seama? Sau este posibil ca dupa atatea luni (si partide de sex) himenul sa nu se fi rupt? Ea zice ca ginecologul i-a spus ca are un himen normal...nu unul elastic. As dori si sfatul unui medic daca imi poate rasunde vreunul. Au mai existat astfel de cazuri? Care ar putea fi problema? As putea fi io de vina.sau ea?
3 comentarii
0
02-06-2009, ora 23:29
criss01021984
Nu este medic/terapeut
criss01021984
frate io nu sunt medic dar te intreb daca o doare in timpul actului sau dupa aceea ? daca nu si acutul in sine e normal fara dureri himenul fetii e de mult pe apa sambetei nu ai de ce sa te sperii continuati treaba sange va curge doar o data pe luna de acum inainte :)))
]
0
03-06-2009, ora 19:26
axenya
Nu este medic/terapeut
axenya
Nu este o regula sa ii curga sange, unele femei sunt mai "elastice".. Himenul s-a rupt cu siguranta. Avand 22 de ani, banuiesc ca nu esti la primele relatii sexuale, deci ar trebui sa imi dai seama daca o fata a mai intretinut inainteata ta relatii sexuale...
0
03-06-2009, ora 19:32
ali39
Nu este medic/terapeut
ali39
Asa e, se mai intampla sa nu curga sange prima data, poate doar ceva rozaliu si numai cateva pete, nu e o problema asta dar nu inteleg de ce isi face atatea probleme fata ! Parerea mea e ca s-a rupt dupa 6 luni de sex ! Si daca n-a fost sange n-a fost si gata !
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
06-06-2023, ora 10:15
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Clinicaon