Am ceva in neregula, probabil psihic

15-01-2007
keysers
Nu este medic/terapeut
keysers
De cateva luni incoace, simt ca nu e ceva in regula cu mine. CUm se manifesta asta? Sunt programator. Am 27 de ani si am inceput de ceva vreme sa ma gandesc ca trebuie sa ma intretin singur din veniturile mele. Nu pot zice ca fac bani ca un simplu angajat pe salariul minim si nici nu sunt un disperat dupa bani. Chiar nu pun pret pe valoarea lor si ma folosesc de ei atata cat am nevoie ca sa ma simt bine. Am observat de cateva luni ca am devenit cam lenes, plictisit de tot ce este in jurul meu si e cam greu sa ies din situatia asta. Niciodata in viata nu promit ca fac ceva la termen si sa nu respect asta, iar de curand am observat ca devin cat mai inconstient de treaba asta. Nu vreau sa devin lenes! Vreau sa fac ceva ca sa imi revin pentru ca nu am timp de leneveala. Stau foarte mult la calculator, chiar daca lucrez ceva pentru bani sau chiar daca citesc stiri sau vad filme. Nu sunt fan jocuri pe calculator. Ma chinuiesc zi de zi sa ma gandesc cum sa fac sa imi dobandesc independenta financiara ca sa pot sa realizez mai mult. Nu mai vreau sa ma simt inchis de faptul ca trebuie sa ma injosesc in fata unor diferiti sefi care au o totala lipsa de respect fata de toti din jurul lor. Nu am timp sa imi fac nici o prietena pentru ca gasesc mereu scuze pentru asta. Nu mai imi place la discoteci, iar cand ies in public prefer sa stau cu amicii mei si sa ne vedem de ale noastre, pentru ca nu imi place sa ies in evidenta si nici nu am vreo incredere in mine ca sunt vreun macho, nici macar nu imi doresc asta. Am incredere in mine si in capacitatile mele, dar lenea asta care m-a cuprins incepe sa ma omoare incetul cu incetul si oricat sunt de optimist in general, zi de zi sunt tot mai dezamagit de cat mai multi din jurul meu. Am ramas uimit ca nu mai am nici macar un prieten pe care sa ma bazez la ceva. Toti m-au inselat prin aparente, ma cauta cand au nevoie de mine, sau cand nu mai au ce fac