Am nevoie de o dieta personalizata si eficienta

28-05-2007
Darra
Nu este medic/terapeut
Darra
Buna ziua! Am 22 de ani si sunt studenta la Politehnica in Bucuresti. Avand in vedere cerintele mari ale facultatii, trebuie sa lucrez foarte mult, ceea ce fac in special noptile astfel ca se intampla sa am multe nopti nedormite, mese neregulate si nesanatoase si sunt o mare consumatoare de Cola, tocmai pentru a imi asigura energia de care am nevoie sa respect deadline urile impuse. Am mers la sala, pana anul trecut, acum insa nu mai am timp. AM o greutate de 65 de kg, 1, 65m inaltime si dorinta mea cea mai mare este sa scap de kg in plus fara investitii prea mari in sedinte de electrostimulare si masaj, sau creme costisitoare care promit sa imi indeparteze celulita atat de vizibila si deranjanta. In plus, as vrea sa am energia necesara fara sa beau o sticla de cola pe zi si cateodata cafea. Am nevoie de o dieta personalizata, care sa imi spuna exact ce trebuie sa mananc si ce cantitate, care sa fie accesibila si care sa se potriveasca stilului meu de viata sau care sa ma ajute sa il schimb, pe termen lung. Ma poate ajuta cineva? Va multumesc
2 comentarii
0
28-05-2007, ora 00:00
DanV
Nu este medic/terapeut
DanV
Pentru oamenii stresati, care se odihnesc putin si muncesc mult, mai ales intelectual, care maninca pe apucate si de la fast-food de multe ori, s-au inventat suplimentele nutritive.
Sa te simti mai odihnita si sa dormi bine (cind ai ocazia), sa te simti plina de energie si calma, intr-o buna conditie psihica - sunt principalele beneficii pe care le vei obtine.
Desigur este nevoie sa dormi citeva ore pe noapte, sa respiri corect, sa bei suficiente lichide.
Dar pe acestea le faci oricum.
Daca ai nevoie de detalii ti le pot da daca imi trimiti o adresa de email.
0
28-05-2007, ora 00:00
Darra
Nu este medic/terapeut
Darra
-
Multumesc pentru raspuns!
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!