amenoree de 6-7 luni help, please!

21-09-2007
florica85
Nu este medic/terapeut
florica85
Buna!Am mare nevoie de ajutorul vostru!
Am 22 ani, 175 cm inaltime, 90 kg.Problema mea e ca nu mi-a venit menstruatia de 6-7 luni.
Antecedente:
-la varsta de 3 ani am avut hepatita A;
-prima menstruatie a fost la 11 ani jumate;
-de-a lungul anilor am avut perioade in care menstruatia imi venea regulat, am mai avut perioade in care venea o data la 3 luni, am mai avut de vreo doua ori perioade incare nu am avut ciclu mult timp;
-la consultul ginecologic a iesit totul normal, ovare normale, pilozitate normala, caractere sexulae secundare normal dezvoltate;ten curat(nu am avut niciodata acnee);
-sunt studenta, de aceea am parte de mult stres, mai ales in sesiune;
-acum vreo doi ani mi-a recomandat medicul ginecolog Progesteron, am luat injectabil, menstruatia mi-a venit "fortat"o singura data apoi pauza, in 2 luni m-am ingrasat 5 kg si mi-am spus ca nu mai iau medicamente de acest fel vreodata.
-am incercat Extract de mladite de zmeur de la Plantextract, dar nici un rezultat;
-mi-a fost recomandat de la un medic Calcarea Carbonica 200(90 pastilute in 3 prizela interval de 12 h), care a avut efect, 1 an de zile am avut menstruatie normala, dar de 6-7 luni incoace nu mai am menstruatie.Am incercat din nou sa iau Calcarea Carbonica 200 dar nici un efect.Tot atept de o luna si nimic.
Va rog frumos sa ma ajutati cu remedii pentru o menstruatie normala.Vreau si sa slabesc, am auzit de ceai verde chinezesc antiadipos si am hotarat sa-l incerc si eu.Daca aveti sfaturi naturiste in legatura cu slabitul, accept cu placere, dar problema mea principala este revenirea menstruatiei.Multumesc anticipat!
7 comentarii
0
22-09-2007, ora 00:00
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir