ameteala si senzatii de lesin

23-05-2010
Anamaria_88
Nu este medic/terapeut
Anamaria_88
Am 21 de ani si azi am intampinat o situatie cu care m-am mai intalnit acum catva timp (in ultimele 6 luni). M-am ridicat brusc din fata laptopului sa merg pana in bucatarie, m-a luat o ameteala la nivelul capului care a mers destul de repede la nivelul intregului organism, simteam cum ma furnica picioarele, mainile, capu, mi se imoaie corpul si ca nu ma vor tine mult picioarele. Am avut senzatia ca voi lesina (desi nu am lesinat in viata mea...si nu stiu cum e sentimenul dinaintea lesinului). Mi-am facut destul de recent analizele de sange si nu am carente, chiar stau foarte bine cu intregul sistem de vitamine si altele. Ce poate fi? Multumesc anticipat.
4 comentarii
0
23-05-2010, ora 20:42
marcella76
Nu este medic/terapeut
marcella76
eu am 34 de ani si nu sunt medic, dar din cite imi aduc aminte, cind aveam virsta ta, si eu ma confruntam cu astfel de stari, dar nu prea mincam ca sa nu ma ingras!scusama ca imi permit, dar tu maninci trei mese pe zi?
0
24-05-2010, ora 19:50
blond_girl
Nu este medic/terapeut
blond_girl
eu zic ca ai nevoie sa mananci mai bine si sa iei niste calciu cu magneziu...
0
24-05-2010, ora 19:55
Anamaria_88
Nu este medic/terapeut
Anamaria_88
incerc sa slabesc, dar nu ma infometez deloc...am un regim alimentar pe care il urmez de ceva timp in care mananc 3 mese pe zi. Este ct de cat sanatos(spun asta pt ca niciodata nu stii ce mananci cu adevarat daca e sanatos sau nu). Azi iar m-am simtit asa, doar ca de data asta am reusit sa ma focalizez unde ma simt ametita, si dupa ce senzatia din tot organismul s-a ameliorat, ameteala o simteam la prima jumatate a spatelui.
0
24-05-2010, ora 20:10
blond_girl
Nu este medic/terapeut
blond_girl
vrei sa slabesti?