Ameteli, dureri de cap, ceafa, amorteli, ajutor!

20-11-2014
LP
Nu este medic/terapeut
LP
Buna seara, apelez la dvs cu probleme pe care, pana acum, nu am reusit sa le deslusesc cu ajutorul medicilor. Am 29 ani, 'istoricul' meu medical fiind dupa cum urmeaza: scolioza dorso lombara (aparuta la 15 ani, fara a progresa pana in prezent), un chist arahnoidian temporal stang (ramas la aceleasi dimensiuni de-a lungul anilor si anume 21/10 mm), apoi, in urma unui accident de masina (in urma cu 5 ani) au aparut urmatoarele modificari pe RMN: disc L5-S1 cu hiposemnal T2 neomogen partial desicat, hernii intradpongioase L1, L2, protruzie discala mediana L5-S1 care comprima sacul dural, stergerea lordozei cervicale, discuri C4-C5 si C5-C6 cu hiposemnal T2 neomogen partial desicate, protruzie discala paramedian dreapta C4-C5 si C5-C6 ce amprenteaza sacul dural. Acestea sunt rezultatele medicale cu care merg de aproape 1 an la diversi medici fara a gasi rezolvare simptomelor mele care au debutat acum un an intr-un moment in care am dat capul brusc pe spate, si am vazut instantaneu negru in fata ochilor, mi-au amortit mainile si fata, si am avut ameteli. De atunci aceste simptome s-au agravat in prezent suferind de dureri foarte mari in zona cervicala si baza din spate a craniului, dureri mari de umeri si greutate in brate, nu mai pot ridica nici macar o sticla de 2 litri mai sus de nivelul umerilor, dureri mari de cap care pleaca de la ceafa si merg spre frunte, dureri de globi oculari si vedere mai slaba pe zi ce trece, urechi infundate, un tiutit de ureche stanga sau dreapta care apare brusc si care e precedat de o scadere a auzului, zvacnit in urechi, cap si coloana, memorie din ce in ce mai slaba si lipsa a atentiei, ameteli (spre exemplu daca fac o intoarcere a corpului la 180 de grade trebuie sa ma asez pt ca imi pierd echilibrul), atunci cand ma intind la orizontala durerea din zona cefei devine mai acuta, motiv pt care somnul este foarte slab calitativ si cantitativ, musch