Angio RMN Cranian Hipoplazie artera vertebrala dreapta

16-10-2017
Utilizat0r
Nu este medic/terapeut
Utilizat0r
Buna Seara!
Am fost suspect de migrena cu aura asa ca am fost trimis sa fac un angio RMN.
Pe fisa rezultatului se specifica faptul ca totul functioneaza in parametrii normali, flux sangvin prezent, parenchim cerebral ok.
Doar ca la finalul fisei spune: Concluzie - hipoplazia arterei vertebrale drepte, varianta anatomica
Am fost deja la doctor dar nu am inteles prea bine ce inseamna asta va rog mult, mult de tot sa-mi explicati si mie ce inseamna acest lucru pentru ca tot parca nu sunt prea impacat cu mine. Sanatate multa!!!
11 comentarii
1
25-10-2017, ora 20:56
clausa
Nu este medic/terapeut
clausa
Nu sunt medic, asa ca nu te baza pe ce iti spun eu. Hipoplazia arterei vertebrale dreapta e foarte frecventa, inseamna ca este mai subtire decat artera stanga, dar nu trebuie sa te sperii daca nu ai simptome gen vertij, tiuit. Cele 2 artere vertebrale se unesc sa formeze artera bazilara care perfuzeaza mai departe creierul.
Si eu am dreapta hipoplazica, fluxul de sange mi-a iesit un pic scazut la ecografia doppler, si am probleme mari cu ametelile. Nu stiu daca e de acolo sau de la problemele gatului.
0
27-10-2017, ora 07:39
Utilizat0r
Nu este medic/terapeut
Utilizat0r
Multumesc oricum ca mi-ai facut o idee despre ce inseamna aceasta disfunctie. La artera bazilara scrie Flux al sangelui prezent dar probabil ca trebuie un doppler pentru date concrete.
0
27-10-2017, ora 07:41
Utilizat0r
Nu este medic/terapeut
Utilizat0r
Si ai ameteli frecvente, din senin? Eu nu am, doar uneori cand am migrena
0
27-10-2017, ora 12:23
clausa
Nu este medic/terapeut
clausa
Esti mai norocos :-). Am ameteli de zici ca am baut toata noaptea.. E aiurea rau!
0
12-12-2017, ora 16:11
Cathzel
Nu este medic/terapeut
Cathzel
Sotul meu are aceleasi probleme-o hipoplazie artera vertebrala dreapta, cu crize de vertij. Ce tratament folositi?
1
12-12-2017, ora 20:27
clausa
Nu este medic/terapeut