Anxietate dimineata | Forumul Medical ROmedic

Anxietate dimineata

08-06-2016
dani2790
Nu este medic/terapeut
dani2790
Salut, ma numesc Dani si sunt student in varsta de 23 de ani. De cateva luni bune ma confrumt cu urmatoarea problema: dimineata, imediat cum deschid ochii, ma cuprinde o stare de frica, o teama generala, fara vreun motiv concret. Mi se intampla aproape zilnic, fiind mai mult sau mai putin accentuata. Eu o aseaman cu o emotie, cum mi se intampla spre exemplu cand stiu ca ziua urmatoare am un examen la facultate, la care nu m-am pregatit si la care sunt obligat sa merg, si in dimineata zilei respective, ma trezesc cu emotii, care imi trec dupa ce merg la examenul respectiv. Caracteristic acestor stari de emotie, mi se intampla sa am scaune (uneori moi, daca starea e mai accentuata), sau sa urinez mai des (doar cat persista starea), si lipsa poftei de mancare. Cu toate asta, emotiile imi trec treptat, dupa ce ma trezesc, asftel ca in jurul, sau dupa pranz, sa nu mai am aproape nimic si sa ma simt aproape normal. Din cauza ca nu am pofta de mancare, pe parcursul starilor astora, dimineata si la pranz mananc oarecum fortat (in special dimineata), si nu la fel de mult cum mancam inainte, astfel ca am slabit in jur de 5-6 kg. Atacuri de panica nu am avut, nu am mi-a fost frica de moarte, si nici ganduri depresive nu am. Analinzandu-ma mi-am dat seama ca toata starea a asta care persista a plecat de la o serie de emotii datorata unor examene, urmand ca apoi emotiile sa persiste datorita altui trigger, si anume ca am avut probleme cu tensiunea (era putin cam mare), datorita stilului de viata nu prea bun, asftel ca eram ametit o buna parte din zi, nestiind ce am. Pe langa asta, si felul meu de a fi, eu fiind o fire mai fricoasa, mai retrasa, sa zic asa, poate joaca un rol in asta. Am trecut peste problema cu tensiunea, am rezolvat-o facand miscare zilnica cu bicicleta, insa starea aceasta de anxietate inca persista. Mai am si zile in care nu am nimic, ma tre