Anxietate sau altceva?

06-08-2018
Dragos3
Nu este medic/terapeut
Dragos3
Buna ziua.este pentru prima oară când scriu pe un forum și as avea nevoie de niste răspunsuri ca tot am vazut ca sunt o multime de medici pe aici, poveste mea sta cam asa:Acum ceva vreme m-am.prezentat la un medic psihiatru cu o teama privind faptul că nu pot sa dorm, ca daca nu dorm si a doua zi am sa fiu obosit, ca daca nu o sa ma mai ia somnul niciodată si asa mai departe...Am primit diagnosticul de reactie acuta la stres si un tratament su stresclin complex si jumatate de pastila.de mirzaten seara insi te de culcare, am urmat tratamentul o perioada dupa care l-am.intrerupt, greseala mea si mi-o asum, m-am dus din nou la acel medic dupa o perioada de timp cu niste ganduri grave consider eu si anume ca as putea sa ma sinucid, imi tot repetam in minte expresia asta in minte si ca as putea sa imi rănesc persoanele dragi mie, cum.ar fi copii soția si asa mai departe, nu am.avut si nici nu am de gand sa fac acest lucru, stiu ca sunt doar ganduri, dar câteodată invoiesc in minte niste intrebari de genul "esti sigur ca nu vrei asta, de ce te pleci in concediu ca tu oricum.patesti ceva, ma uit pe blocurile înalte si ma intreb daca imi este frica sa ma arunc si ma gandesc sa vad ce simt daca imi este frica si asa mai.departe...imi puteti spune despre ce este vorba?ma cam.sperie gândurile.astea.in prezent urmez tratament cu Asentra si mirzaten...si iar am teama aia ca nu pot sa dorm, aseara am fost la pescuit cu soția mea nu am dormit toata noaptea, acuma când am ajuns acasă parca imi este teama sa ma culc, am.fost cam singurul care a prins peste de pe balta si imi veneau in cap ganduri de genul"tu esti singurul care a prins peste pentru că patesti ceva, mi se pare ca ma inteleg prea bine cu soția tot din cauza asta..un raspuns va rog cu ce ar trebui sa fac si ce credeti ca Am.multumesc
15 comentarii
0
06-08-2018, ora 12:12
Dr. Mătușa Ion-Cătălin
Psihiatrie, Sibiu
Dr. Mătușa Ion-Cătălin
Buna ziua