Anxietate sau probleme cu inima?

29-04-2018
Numen-am
Nu este medic/terapeut
Numen-am
Buna ziua. Am 20 de ani, sunt studenta, sunt destul de stresată, am trecut prin niște perioade mai grele anul trecut (divorțul părinților, despărțirea de persoana cu care fusesem aproape 5 ani, un deces, note mici la bac, doua facultăți pe cap, mutatul la București) și de ceva timp (27 septembrie 2017) fac atacuri de panica zilnic, uneori de doua, trei ori pe zi, alteori odată la 2 zile. Am fost la medicul de familie, m a trimis la psiholog. M a trimis dar nu văd vreo îmbunătățire. In ultimele luni in schimb am niște stări pe care nu le pot defini. Ma înțeapă cumva in piept, dar și între coaste in stânga, îmi amorțesc mâinile, mai ales mana stânga, am sentimentul de irealitate, de parca as trai un film. Dar dacă plâng, îmi revin ca și cum nimic nu s ar fi întâmplat. Problema e ca in urma cu câteva seri am ațipit și m am trezit brusc speriata ca nu am aer și ca o sa mor. Va rog sa ma ajutați. Măcar un sfat, o vorba care sa ma liniștească. Nu mi am făcut analize, urmează. Sunt fumătoare, nu beau alcool foarte des și in cantități mari. Iar stările de panica se manifesta prin gât uscat, hiperventilație, sentimentul de moarte iminenta, nu mi pot lua doza necesară de aer, amorțesc și simt o disperare constanta.
De menționat. E doua dimineața și nu pot adormi din cauza acelor stări. Dacă închid ochii, in următoarele minute simt cum parca devin tot mai grea și mi pierd orice sansa de a respira.
8 comentarii
0
29-04-2018, ora 02:25
Numen-am
Nu este medic/terapeut
Numen-am
Va rog ajutați-ma
Sunt foarte speriata
0
29-04-2018, ora 15:11
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Daca starile dureaza de mai mult de 14 zile, trebuie sa va prezentati la psihiatru pentru tratament.
0
29-04-2018, ora 23:36
Numen-am
Nu este medic/terapeut
Numen-am
Stările le am din septembrie. Voiam însă sa știu dacă e ceva la inima, sau vreun nerv, orice mi ar putea pune viața in pericol.
0
29-04-2018, ora 23:57