Anxietate si atacuri de panica | Forumul Medical ROmedic

Anxietate si atacuri de panica

22-01-2014
Nardhy
Nu este medic/terapeut
Nardhy
Incercati cat mai mult sa nu mai luati pastile pentru anxietate si atacuri de panica pentru ca nu e intocmai tratamentul potrivit...intradevar simptomele dispar in timpul tratamentului dar doar atat...nu dispare si cauza
7 comentarii
0
22-01-2014, ora 16:28
Nardhy
Nu este medic/terapeut
Nardhy
Vin cu acest subiect in forum pentru a va ajuta sa treceti peste anxietate, depresie, atacuri de panica...si eu am trecut prin asa ceva si acum sunt bine..chiar foarte bine...puteti sa imi adresati orice intrebare doriti aici...va astept!
0
22-01-2014, ora 18:38
Nardhy
Nu este medic/terapeut
Nardhy
Inainte de toate vreau sa stiti ca nu sunt medic si va vorbesc doar din propria experienta. Nu vreau sa fiu criticat pentru ceea ce urmeaza sa spun...fiecare din voi sunteti liberi sa faceti ce doriti cu viata voastra si sa urmati orice fel de tratament pe care il doriti pentru aceaste afectiuni cum ar fi depresie, atacuri de panica, anxietate.sfatul meu este urmatorul: lasati deoparte tratamentul medicamentos pentru ca dupa parerea mea pastilele nu isi au rolul aici aproape deloc...tot ce trebuie sa faceti e sa apelati la un psiholog pentru psihoterapie...credetima ca asta e cel mai bun tratament...normal se spune ca e bine sa faci sedinte de psihoterapie in jur de 3-4 luni...eu am decat 20 de zile de cand fac aceste sedinte si credetima ca e o mare mare diferenta..in tot acest timp nu am facut altceva decat sa invat lucruri noi...sa invat practic ce este anxietatea, ce este un atac de panica, cum sa ma relaxex si sa imi acord mai mult timp mie insumi.am citit pe o gramada de forumuri ca si voi de altfel si am ajuns la concluzia ca la noi in Romania oamenii nu prea apeleaza la psiholog pentru problemele lor..la noi este o conceptie total diferita despre acest lucru...imi cer scuze pentru greselile gramaticale pe care leam facut pe aici dar am scr