As dori din tot sufletul sa imi raspunda un medic!!!

08-12-2008
alexxa21
Nu este medic/terapeut
alexxa21
Buna ziua,
Am si eu o intrebare... Folosesc anticonceptionale de 9 luni. De regula iau pilula la ora 20:00, dar aseara am uitat-o si am luat-o astazi de dimineata la ora 9:00. As dori sa stiu ce trebuie sa fac? Trebuie sa ma protejez timp de 7 zile sau toata luna? Mentionez ca folosesc Desorelle si era pilula de a 2 a zi. Am inteles ca daca sunt primele 5 pilule nu e nevoie sa te protejezi deloc...dar nu stiu ce sa fac. As dori sa-mi dati un rasp cat mai curand posibil!

Va multumesc,
3 comentarii
0
08-12-2008, ora 14:32
julia22
Nu este medic/terapeut
julia22
Buna alexxa. Eu nu sunt medic, dar am patit-o si eu, se intampla sa mai uit cateodata sa iau seara si luam a 2-a zi dimineata. Stai linistita. Nu sunt probleme. Mai ales ca zici ca iei de 9 luni pilule. Urmatoarea o iei la ora obisnuita, dupa cum zici si tu este a 2 pastila din folie, deci, ai 2-3 zile de cand ti-a trecut menstruatia, asa ca stai linistita. Chiar daca n-ai folosi anticonceptionale, dupa ce ti-a trecut menstruatia urmatoarele 2-3 zile poti avea contact sexual neprotejat, la fel si cu 2-3 zile inainte de a-ti veni ciclul (asat daca ai un CM regulat), fara sa ramai gravida.Numai bine!
0
08-12-2008, ora 15:27
alexxa21
Nu este medic/terapeut
alexxa21
Iti multumesc mult pt rasp, dar totusi voi sta si mai linistita dupa ce imi va raspunde si un medic!Numai bine!
0
09-12-2008, ora 10:48
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
Daca uiti sa iei o pilula, de exemplu azi, maine dimineata iei pilula uitata de azi dimineata si tot maine la ora obisnita, la 20.00 iei pilula normala, pe ziua respectiva.Deci ziua urmatoare iei doua si apoi zilnic mergi normal inainte cu o singura pastila conform orarului...Nu-ti trebuie protectie daca ai uitat numai o zi sa iei pilula.
Adaugă un comentariu / răspuns