astm

07-04-2010
mihaela.m
Nu este medic/terapeut
mihaela.m
buna ziua. numele meu este mihaela sunt din Bucuresti si de 4ani am astm. medicul de familie mi-a dat timitere la medicul de specialitatea in acest caz din policlinica respectiva. am urmat un tratament indelungat cu Seretide si Ventolin pe langa antibioticele recomandata cand raceam, in urma cu 7 luni mama mea a decedat de cancer pulmonar si cand am solicitat alte analize mi-a dat doar niste antibiotice pt ca eram racita si la o luna am racit iar desi tratamentul il urmam exact. Inhalatoarele recomandate deja nu isi mai fac efectul si ma simt tot mai rau. doresc sa incerc un alt medic insa nu stiu unde sa ma adresez. medicul de famile mi-a spus ca ma pot adresa oricarui medic din orice policlinica cu trimiterea data, insa la cateva policlinici unde m-am adresat mi s-a spus ca nu au aceasta specialitate, intrebarea mea este la ce policlinici ma pot adresa cu trimiterea pt ca desi sunt studenta lucrez si daca ar fi sa platesc consultatiile si tratamentul este destul de scump. sectoarele cele mai propiate imi sunt sect 5, 6 sau 4. multumesc anticipat
2 comentarii
0
07-04-2010, ora 12:51
Dr. Boia Iulia Cristiana
Pediatrie, Bucureşti
Dr. Boia Iulia Cristiana
Ar trebui cu bilet de trimitere, să mergeţi la spitalul Marius Nasta de pneumologie, acolo sunt specializaţi pe boli pulmonare şi astfel de afecţiuni, sigur vă vor putea ajuta- sigur se poate ajunge acolo cu trimitere!- de la medicul facultăţii
0
20-04-2010, ora 18:53
angela42
Nu este medic/terapeut
angela42