atacuri de panica si tratamentul medicamentos

05-02-2009
iris82
Nu este medic/terapeut
iris82
buna
azi am citit un articol ce l-am primit pe mail de la revista TOP SANATATE- "ce trebuie sa stim despre atacurile de panica " care a picat la fix deoarece ma tot confruntam cu anumite simptome si nu stiam cauza dar ma regasesc in totalitate in acest articol.cred ca cauza mea principala este plecarea de acasa, de langa parinti care imi sunt nespus de dragi, intr-o tara straina.desi sunt cu sotul meu ma gandesc fffff mult la parinti.
intrebarea mea este: pt aceste atacuri de panica este necesar un tratament medicamentos?pt ca nu prea sunt de acord cu medicamentele psihice(imi cer scuze dar nu stiu cum sa le numesc) dar nici nu as vrea sa ajung la altele mai garave.cat de tare se pot agrava aceste atacuri ?din cate mi-am dat seama le pot controla printr-o respiratie adanca si autosugestie ca nu se poate intampla nimic rau.

va multumesc pt raspuns
sanatate multa
8 comentarii
0
16-02-2009, ora 16:10
costiholo
Nu este medic/terapeut
costiholo