Avort medicamentos luat ieri | Forumul Medical ROmedic

Avort medicamentos luat ieri

08-08-2018
Lisa1993
Nu este medic/terapeut
Lisa1993
Buna ziua! A prezentat cineva bufeuri după prima pastila de topogyne? De fel sunt o fire mai sperioasă și am sunat medicul, recomandându-mi sa ma hidratez
1 comentarii
0
09-08-2018, ora 11:43
Lisa1993
Nu este medic/terapeut
Lisa1993
La mine după ce le-am admininstrat și pe celelalte 2 au început crampele, și a început sângerarea. Pana la ora 4 am avut dureri insuportabile, îmi curgeau lacrimile fără sa vreau... abia asteptam sa se termine. Mentionez ca știu ce înseamnă durerea deoarece îmi trecuse un cui prin deget și ce a fost aseară a fost cel mai mare coșmar.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Avortul medicamentos prin instalarea de agenti abortivi
  • Avortul medicamentos prin reducerea selectiva
  • Aplicația Activ (by ROmedic)
    Vrei să fii sănătos? Vrei să slăbești? Vrei sa fii în formă și să arăți bine? Vrei să te simți bine în corpul tău? Atunci trebuie să faci eforturi. Aplicația web "Activ" te ajută să fii consecvent în lupta pentru sănătatea ta.

    Accesează gratuit Aplicația
    Acest site foloseste cookies. Continuand navigarea va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii OK