bebe 3 sapt

09-07-2010
mihaelacicu
Nu este medic/terapeut
mihaelacicu
Buna!Am un baietel de 18 zile si de vreo 2 zile e foarte agitat.Isi strange piciorusele, in somn se agita si se incordeaza intruna.Il hranesc cu lapte praf si de la san(il scot cu pompita)alternativ.Mananca o data la 3 h, poate si mai des de la 90 de gr pana la 150gr...Are scaun foarte des...din 2 in 2 h daca nu si mai des...E asta un motiv de ingrijorare? Va rog sa-mi dati un raspuns!Multumesc.
4 comentarii
0
09-07-2010, ora 17:21
c
Nu este medic/terapeut
c
buna, nu sunt medic, dar am un baietel de 8 luni si iti pot raspunde din experienta. si baietelul meu facea la fel. scaun dupa fiecare masa - deci nu e o problema, iar cealalta problema cred ca sunt colicii. noi ne-am chinuit asa pana pe la 3 luni, a fost groaznic, am incercat cu de toate(sabsimplex, espumisan, infacol), parca l-au ajutat un pic niste picaturi probiotice (protectis - bune pt. tranzitul intestinal, formarea florei intestinale, etc.). repet nu sunt medic, e doar o mana de ajutor de la o mamica. sanatate!
0
09-07-2010, ora 17:51
andreil
Nu este medic/terapeut
andreil
Buna, colicile se trag de la laptele praf. Ar fi bine sa renuntati la el, mai multe detalii gasiti la linkul urmator http://forum.romedic.ro/prod/probleme_cu_greutatea_041466.html. Baietelul nostru are o luna si mananca lapte de la san alternat cu lapte de vaca diluat si nu are probleme. Laptele de vaca preferabil sa fie de la tara, daca nu la punga sau la sticla dar nu cel la cutie.
0
11-07-2010, ora 16:55
Geaninaleabu
Nu este medic/terapeut
Geaninaleabu