boala celiaca poate da sindrom sufebril prelungit cu sindrom inflamator?

15-07-2012
marta_bejan2000
Nu este medic/terapeut
marta_bejan2000
buna ziua. boala celiaca poate da sindrom sufebril prelungit cu sindrom inflamator, crize de gastroenterocolite acuta cu dureri insuportabile si rectoragii? ma refer la mine care am 34 ani si am boala celiaca. mi s-a complicat cu astm bronsic si am avut si un sindom subocluziv. boala celiaca se poate asocia cu boala crohn? am dureri permanenete in partea dreapta a abdomenului si in epigastru.. ce se intampla?
3 comentarii
0
20-07-2012, ora 16:53
dimi1
Nu este medic/terapeut
dimi1
buna ziua,
nu sunt medic dar am vazut in diverse publicatii ca boala celiaca se poate exista asociere cu boala Crohn precum si cu alte boli cu componenta autoimuna ca diabetul de tip I, artrita reumatoida etc.
boala celiaca se poate confirma cu testul genetic de genotipare HLA DQ2/ DQ8 care arata predispozitia la aceasta boala. daca testul este pozitiv riscul de a face boala este de pana la 40% dar daca sunteti negativa sigur nu este boala celiaca. in schimb pentru boala Crohn dpdv genetic lucrurile nu sunt la fel de clare.
0
19-11-2012, ora 21:04
marta_bejan2000
Nu este medic/terapeut
marta_bejan2000
Buna seara. Multumesc pentru raspuns.. dimi1
0
28-03-2014, ora 21:05
elaionela87
Nu este medic/terapeut
elaionela87
buna Marta. Exact asta am si eu si mi s-a confirmat boala celiaca. Am probleme cu respiratia iar in spate in partea dreapta sus am mereu un junghi. Respiratie greoaie si nas infundat tot timpul. Nu stiu la ce doctor sa mai apelez si ce sa fac sa scap de starile astea. nu mai mananc nimic care contine gluten de 2 saptamani. Menstruatia nu este in regula si sistemul imunitar este la pamant. NU STIU CE AS PUTEA SA IAU SA MA REFAC, SA IMI AJUT EFECTIV ORGANISMUL SA ISI REVINA.
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!