boala Hashimoto - care sunt medicamentele folosite in farmacii?

07-08-2011
Vio 49
Nu este medic/terapeut
Vio 49
care sunt medicamentele folosite in farmacii, care contin ca si substanta de baza levothyroxine si liothyroxine?care ar fi pretul practicat??va multumesc f. mult
7 comentarii
0
07-01-2012, ora 22:28
Terapeut Niculae Nicuşor
Medicina naturista, complementara, alternativa
Terapeut Niculae Nicuşor
Sărut mâna!
Stimată dnă vasi-viorica,

Euthyrox®, L-Thyroxin şi Thyro-4 sunt medicamentele care conţin levothyroxinum (levotiroxină sodică T4).

Euthyrox-25(100 comprimate a 25 mcg (adică micrograme)) de la Merck KGaA costă aprox. 9, 5 Ron;
Euthyrox-50 (100 comprimate a 50 mcg) de la de la Merck KGaA costă aprox. 8, 5 Ron;
Euthyrox-100 (100 comprimate 100 mcg) de la de la Merck KGaA costă aprox. 11, 5 Ron;
Euthyrox-200 (100 comprimate 200 mcg) de la de la Merck KGaA costă aprox. 19 Ron;
L-Thyroxin(a) (100 comprimate a 25 mcg) de la Berlin Chemie costă aprox. 7 Ron;
L-Thyroxin(a) (100 comprimate a 50 mcg) de la Berlin Chemie costă aprox. 7, 5 Ron;
L-Thyroxin(a) (100 comprimate a 100 mcg) de la Berlin Chemie costă aprox. 10 Ron;
L-Thyroxin(a) (100 comprimate a 150 mcg) de la Berlin Chemie costă aprox. 15 Ron;
Thyro-4 (100 comprimate a 100 mcg) de la Faran costă aprox. 7 Ron;
Thyro-4 (100 comprimate a 200 mcg) de la Faran costă aprox. 8 Ron;
_

Tiroton este medicamentul care conţine liothyroninum (liotironină sodică T3)

Tiroton (60 comprimate a 100 mcg) de la Zentiva (fostul Sicomed) costa aprox. 10 Ron, dar nu se mai produce, din câte am înţeles;
_

+ combinaţii de levotiroxină şi liotironină (Novothyral şi Thyreotom)

Novothyral 100 (50 comprimate a 100 mcg levotiroxină + 20 mcg liotironină) de la Merk KGaA (nu ştiu cât costă nici măcar cu aproximaţie!);
Novothyral 100 (100 comprimate a 100 mcg levotiroxină + 20 mcg liotironină) de la Merk KGaA costă aproximativ 29 Ron;