bubite in zona genitala

27-10-2010
meoana
Nu este medic/terapeut
meoana
buna ziua!am si eu o mare problema.dupa un contact sexual cu iubitul i-au aparut pe penis niste bubite..am mers la doctor si am fost diagnosticata cu Candidoza...am urmat un tratament cu ovule si crema Lomexin timp de 6 zile...dupa terminarea tratamentului la cateva zile mi-au aparut niste bubite albe in zona genitala...si sunt cateva...nu stiu ce poate...va rog sa ma ajutati!!!!
2 comentarii
0
0
07-11-2010, ora 21:45
icatalina
Nu este medic/terapeut
icatalina
ai grija sa nu fie vorba despre virusul hpv...care se obicei se manifesta prin bubite, negi sau diferite pete si excrescente ale pielii din zona genitala.e un virus periculos care poate provoca cancerul de col la femei. eu am hpv de aproape 2 ani ma lupt si la inceput mi-au aparut acele bubite in zona genitala apoi dupa analize am aflat ca e vb de hpv si am facut diferite tratamente sa scap de bubite apoi dupa o colposcopie am aflat ca am si o rana pe col.in prezent am facut cauterizare pe col si sper sa fiu bine.multa bafta si nu neglija
0
0
07-11-2010, ora 21:58
meoana
Nu este medic/terapeut
meoana
iti multumesc foarte mult.sper sa nu fie asta.o sa merg curand la doctor!sper sa fie ok...iti doresc numai bn
Adaugă un comentariu / răspuns

Votați pozitiv răspunsurile utile și negativ pe cele ce nu aduc valoare discuției (necesită logare).
Aplicația Activ (by ROmedic)
Vrei să fii sănătos? Vrei să slăbești? Vrei sa fii în formă și să arăți bine? Vrei să te simți bine în corpul tău? Atunci trebuie să faci eforturi. Aplicația web "Activ" te ajută să fii consecvent în lupta pentru sănătatea ta.

Accesează gratuit Aplicația
Acest site foloseste cookies. Continuand navigarea va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii OK