parinti mei desi is majora imi vad de scoala nu vor sa am o relatie

03-06-2017
Larysa15
Nu este medic/terapeut
Larysa15
Ma numesc Larisa am 21 de ani sunt eleva la post liceala AMG dar as avea nevoie de un ajutor sfat.Am o relatie cu un baiat noi ne intelegem foarte bine ne-am dorit foarte mult sa fim impreuna si am reusit baiatul are 21 de ani si el suntem din acelasi sat dar ma macina un gand...parinti mei desi is majora imi vad de scoala nu vor sa am o relatie.Nu sunt de acord cu baiatul acesta si imi e frica sa le zic ca am o relatie cu el.Tot imi zic ca are Tbc si acesta ar fi motivu pentru care nu vor dar si eu am o problema de sanatate si el ma intelege e langa mine.Inainte am avut pe alt cineva nici cu el nu a fost de acord dar fostul nu. Ma inteles ma judecat va rog ce sa fac pentru ca parinti mei sa fie de acord cu el.Baiatu acesta ma linisteste nu is agitata langa el vreau sa fim impreuna mult timp un sfat.Va multumesc.
4 comentarii
2
03-06-2017, ora 09:13
Psiholog Iosif Szenasi
Psihologie
Psiholog Iosif Szenasi
Stii cum se spune, atata timp cat stai la ei, faci cum zic ei. Esti majora, dar locuiesti cu ei, asa ca este destul de dificil sa faci ceva ce ei nu te lasa sa faci. Sigur, tu ai dreptul sa faci ce vrei cu viata ta si sa fii cu cine iti doresti tu, dar in conditiile date e putintel cam dificil.

Cum sa ii faci sa se razgandeasca?.. Cel mai obiectiv raspuns este: Nu poti! Banuiesc ca stii deja acest lucru, altfel nu ai fi scris pe forum.

Daca nu ai facut-o deja, poti alege un moment linistit in care sa le spui parintilor tai ce simti. Dar, de la caz la caz, o asemenea destainuire poate sau nu sa schimbe situatia.

In orice caz, atata timp cat pentru parintii tai sunt importante unele lucruri cu privire la aceasta relatie, iar pentru tine sunt importante altele este greu sa obtii acordul lor.
0
03-06-2017, ora 12:28
Larysa15
Nu este medic/terapeut
Larysa15