Buna ziua.. am dureri de cap

21-05-2011
JustOk
Nu este medic/terapeut
JustOk
Buna, lucrez ca progamator informatician, si de o vreme am dureri in tampla frecvente. De obicei lucrez aprox 8 ore la calculator cu pauze de 15 20 minute la 2 ore, dar recent am lucrat peste 10 ore. Au inceput durerile de cap, si nu se mai opresc, in sensul ca in tample simp o pulsatzie tare a venelor, si mi-e frica sa nu am ceva mai special, avand in vedere ca si mama mea a avut un chist pe creier.. Urmeaza zilele urmatoare sa imi fac o razie la cap, dar as vrea sa stiu parerea unor avizati( pentru ca in orasul Zalau am fost la doctori care imi ziceau sa stau linistit ca e de la stres si daca iau un antinevralgic imi trece- nici vorba). Imi poate da cineva detalii despre simptomele astea? si eventual o citire film la cap(contracost).
Respecte
8 comentarii
0
21-05-2011, ora 18:59
maria 123
Nu este medic/terapeut
maria 123
Buna seara,

sper sa intre pe forum un medic ca sa-ti raspunda.

Intrebare si sfat:
-mergi la medicul de familie sa-ti ia tensiunea (POATE e prea mica sau prea mare?!?);
- fa-ti un test de glicemie TOT la medicul de familie...poate ai sub sau peste valorile normale...ambele dau ceva reactii;
- bea MULTA MULTA apa.
- INCEARCA macar cand vii acasa sa NU mai stai cateva zile la calculator;
- POATE sau SIGUR ai si vreo spondiloza cervicala, avand in vedere pozitia de "stand "pe scaun...atatea ore.

Analizeaza-le si macar, la inceput..fa ceva in acest sens.

Nu te gandi la boala mamei, asta iti sta in gand si..DOAR Nu vrei sa ai si probleme nervoase..sau SI stressul e pe lista cu probleme?!?

Sanatate si
O zi minunata sa ai.
0
21-05-2011, ora 21:01
dinno4949
Nu este medic/terapeut
dinno4949
stres, miscare cel putin 10 minute /ora, apa 2 LITRI/ZI, cand ajungi acasa, distreaza-te, iesi in oras, plimbari in natura, dar nu uita, APA
0
22-05-2011, ora 12:35
JustOk
Nu este medic/terapeut
JustOk