calcein d3

08-04-2010
andreea_serban
Nu este medic/terapeut
andreea_serban
am luat suplimentul calcein d3 cateva zile la rand ( 5-6) si vream sa stiu daca poate sa aiba vreo reactie adversa in ceea ce priveste menstruatia.Mi-a intraziat 12 zile ( sau 10 avand in vedere ca luna februarie a fost mai mica ). daca ati putea sa imi dati un raspuns sau macar prospectul suplimentului as fi foarte recunoscatoare. va multumesc
3 comentarii
0
08-04-2010, ora 17:11
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
E un medicament despre care, in fara de nume, nu se poate gasi nimic in internet. Poate ne spui ce sunbstante contine.
0
08-04-2010, ora 19:19
Dr. Boia Iulia Cristiana
Pediatrie, Bucureşti
Dr. Boia Iulia Cristiana
Ce iei tu calciu probabil cu vitamina D3 ar putea duce la o diminuare chiar întâziere a menstruaţiei, uneori calciul poate fi folosit şi în acest fel. Momentan nu am găsit niciun prospect, dar o să mă interesez (eu una iau de obicei suplimente în timpul şi după menstruaţie, nu înainte, tocmai pentru a nu afecta aceasta)
0
09-04-2010, ora 00:12
andreea_serban
Nu este medic/terapeut
andreea_serban
medicamentul contine calciu, inulina, vitamina d3 si vitamina k2...Nici eu nu am gasit nimic p internet :0 multumesc pt raspunsuri
Adaugă un comentariu / răspuns

Aplicația Activ (by ROmedic)
Vrei să fii sănătos? Vrei să slăbești? Vrei sa fii în formă și să arăți bine? Vrei să te simți bine în corpul tău? Atunci trebuie să faci eforturi. Aplicația web "Activ" te ajută să fii consecvent în lupta pentru sănătatea ta.

Accesează gratuit Aplicația
Acest site foloseste cookies. Continuand navigarea va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii OK