candida

23-03-2008
ursu_florin2002
Nu este medic/terapeut
ursu_florin2002
am un copil in varsta de 2 ani. a facut un exudat faringian si i s-a gasit candida. i s-a dat tratament cu Nistatina, iar dupa 2 administrari orale au aparut reactii adverse- stari de voma in somn, si disparitia poftei de mancare.
4 comentarii
0
23-03-2008, ora 00:00
Dr. Flueraru Valeriu
ORL - Otorinolaringologie, Pascani
Dr. Flueraru Valeriu
pentru copil este suficient sa.i faceti badijonari locale cu glicerina boraxata. La fel este foarte important sa nu.i administrati antibiotice fara recomandarea medicului !
0
06-09-2008, ora 00:00
me_sorin_me
Nu este medic/terapeut
me_sorin_me
vineri am aflat ca am candida sp.nu sunt medic imi spun si eu parerea.pe buletinul meu de analize scria asa:rezultat candida sp dupa care mai apar niste rubrici in care scrie asa sensibil amfotericina b rezistent fluconazol nystatin voriconazol.nu prea stiu eu ce inseamna da banuesc ca candida mea ii sensibila la amfotericina si rezistenta la restu daca baiatu tau ii in aceiasi situatie ca mine se pare ca nu a luat medicamentu care trebe...inca o data nu sunt medic, acuma am primit si eu "vestea cea mare "(luni o sa stiu sigur)
0
04-06-2009, ora 19:00
gabriela62
Nu este medic/terapeut
gabriela62
Fata mea de 17 ani a luat antibiotic pe care l-a terminat exact acum o luna, dar de cateva zile acuza o usoara mancarime, cateodata, nu este permanenta, in zona genitala, o usoara usturime la mictiune, a fost la doctor generalist si ia spus ca s-ar putea sa aiba candida. Se poate face aceasta candida si dup ce s-a terminat tratamentul cu antibiotic de acum o luna ? A-ti putea recomanda ceva pana va ajunge la doctorul ginecolog ?
Ea trebuie sa plece din tara vinerea viitoare si ma gandesc ca poate nu are asa ceva si se rezolva cu spalaturi.
Mentionez ca nu a avut relatii sexuale pana acum.
V-as fi recunoscatoare pentru un raspuns. Multumesc anticipat.
0
06-07-2009, ora 17:07
germanos
Nu este medic/terapeut
germanos