Ce boala am tinand cont de urmatoarele simptome...?

30-12-2011
Alexandru Coppelen
Nu este medic/terapeut
Alexandru Coppelen
Am 21 ani, sunt student.De cateva saptamani am urmatoarele simptome: presiune in piept, senzatia de maxilar incordat, nod in gat, ameteli, tensiunea arteriala se urca reguat la 160/100, dureri de cap, stare de frica de moarte, senzatia de amortie/racire a bratelor, presiune in regiunea cervicala.Cam ce boala as avea tinand cont de simptome?

Multumesc anticipat!
6 comentarii
0
30-12-2011, ora 23:36
Mabel
Nu este medic/terapeut
Mabel
Buna seara!

Eu zic sa mergeti la medic sa faceti analize de sange. Aveti grija sa nu fumati, sa nu consumati sucuri din comert gen Cola, Pepsi, Fanta..nimic din comert. S-ar putea sa aveti o lipsa de vitamine si minerale, sau sa nu va odihniti cat trebuie. Poate stati prea mult la calculator.. Mergeti mai mult in aer liber, consumati fructe si legume crude. Incercati calciu + magneziu + zinc sau Multiminerale si Multivitamine de la Plafar. Dormiti devreme seara, daca se poate.. Si aveti grija si la cafea... Oricum, o vizita la medic nu ar strica.
Multa sanatate!
0
31-12-2011, ora 00:02
Teodora M.
Nu este medic/terapeut
Teodora M.
Ai atacuri de panica pe fondul unei anxietati, unui stres, constientizat sau nu.
Sigur ti-ar prinde sa-ti faci analize sa vezi daca n-ai si carente de vitamine, minerale etc sau probleme endocrinologice, dar cel mai corect e sa mergi la un psiholog/psihiatru pentru a nu deveni cronica starea ta.
Sanatate!
0
31-12-2011, ora 03:32
Cristinaaa21
Nu este medic/terapeut
Cristinaaa21
Salut!