ce este tulburarea schizoafectiva??

28-03-2012
ival
Nu este medic/terapeut
ival
Buna ma numesc Ival si am 16 ani..acum un an de zile am fost diagnosticata cu tulburari schizoafective, sunt sub tratament medicamentos de la psihiatrie.Prima data am avut diagnosticele de tulburare psihotica si tulburari anxioase iar acum acesta.Ce este?Cum se trateaza?

Astept un raspuns.va multumesc
9 comentarii
1
05-06-2012, ora 18:59
Cheyenne
Nu este medic/terapeut
Cheyenne
Poti intreba psihiatrul, sau sa cauti pe Google, dar e mai putin indicat pentru ca acolo scriu cam toti idiotii care se dau mari doctori.
0
06-06-2012, ora 22:33
ival
Nu este medic/terapeut
ival
Pai eu sunt pacient la psihiatrie din februarie 2011, dar nu prea inteleg nimic din ce se intampla cu mine.Am impresia ca medicul meu se fereste sa imi spuna.Mersi...
0
07-06-2012, ora 03:13
Me-44
Nu este medic/terapeut
Me-44
Din pacate exista si idioti care au obtinut doctoratul in medicina (de exemplu cei obligati sa acorde Nobel pentru medicina in 2005 celui pe care l-au batjcorit public 20 de ani pentru ca a pretins ca nu exista philobacteris spiralis in stomac). Nu asta e problema, :)

Ival, renunta progresiv la medicatia psihiatrica si incearca sa te limitezi la psihoterapie. Daca ai posibilitatea sa alegi ia-o mai usor cu psihiatrii. Cauta: www.cchr.org.

Schizofrenia este un fel de dedublare a eu-lui, un fel de... doi de 'tu' in care nici macar tu cea reala nu se mai regaseste ca o a doua parte. Si de aici incepe vindecarea: sa te gasesti pe tine si sa o ignori pe 'cealalta' pana dispare. In finalul filmului Merlin exista o descriere ceva mai accesibila, poate o studiezi in mod critic si lucid. :) La cum scrii numai schizofrenica nu esti, deci eu cred ca ai un diagnostic eronat. Pe de alta parte unii psihiatri considera ca schizofrenia nu poate fi vindecata, nu te lua dupa tot ce scrie prin ziare. :)

Tulburarile schizoafective sunt un fel de stare incipienta a schizofreniei. Dar catalogarea este tottal falsa.