Ce se intampla cu mine?

24-01-2011
estera_today
Nu este medic/terapeut
estera_today
De vreo 2 saptamani ma trezesc cu dureri de stomac, arsuri si stari de voma?
Recunosc ca am avut in adolescanta probleme cu dietele excesive.In prezent lucrez mult, dorm intre4-5 ore pe noapte si trec printr-o perioada relativ stresanta.
Locuiesc momentan in Spania si nu sunt asigurata medical...altfel as fi fost de mult la doctor.
Stie cineva ce mi se intampla sau ce as putea face?

P.S Am tot cautat informatii si cred ca si dezhidratarea intra in calcul.ma straduiesc sa beau apa pentru ca niciodata nu imi este sete...
Multumesc anticipat celor ce ma vor ajuta cu sfaturi...
3 comentarii
0
24-01-2011, ora 11:46
isabellinda
Nu este medic/terapeut
isabellinda
este posibil sa fie vb. de o gastrita sau boala de rge, fa-ti o analiza la sange pt. a depista daca ai helicobacter pylori, mai multe nu iti pot spune pt ca stomacul doare din mai multe cauze chiar si de la lipsa de calciu de la dischinezii biliare si boli de stomac care apar in cele mai multe cazuri din cauza stresului
0
24-01-2011, ora 12:09
estera_today
Nu este medic/terapeut
estera_today
multumesc de raspuns...azi o sa sun sa vad de un spital privat...
Oricum...predominante sunt starile de voma...si mai ales dimineata...
.arsuri mai am si in timpul zilei dar nu grave...si de scurta durata.

Pentru voma, insa ma preocup.
Am inceput de o saptamana sa iau Yasmin(am reinceput, dupa o pauza de 2 ani) si nu stiu daca e un efect de la medicam. Asa cum am mai spus, tot in ultima saptamana am dormit foarte putin.
0
24-01-2011, ora 12:24
isabellinda
Nu este medic/terapeut
isabellinda
sa inteleg ca o sarcina este exclusa, , intr-adevar este posibil sa fie si de la anticonceptionale starile de voma, dar niste analize nu strica niciodata, dimpotriva sunt binevenite.
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.