chioraieli in instestine toata ziua

10-07-2009
alex andor
Nu este medic/terapeut
alex andor
sal, alex ma numesc, sunt student si de mai bn de un an am inceput sa am senzatii ciudate in zona burtii, a incepun usor si a progresat pe parcurs, la inceput am crezut ca am hernie, simtomele sunt chioraieli toata ziua, scaun moale si aparte de vreo 2 saptamani doar, dureri? nu le as putea zice dureri mai mult intzepaturi, la inceput doar intr o parte mai nou in ambele si in diferite zone, dar RAR aiai dine, am inceput tratament pentru colită, nu stiu daca asta am da asa mi sa spus, ureaza sa mi fac si ceva analize, poate ii vreo bacterie, a da si gust amarui in gura in ultima vreme cateodata...daca stiit mai multe va rog ajutorul e bn venit, thenks. a da am uitat sa mentionez..am facut ecograf la abdomen si am fierea lenesa cica, si pietre la rinichi da nu multe:P
6 comentarii
0
11-07-2009, ora 18:57
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
Fa, cand ai timp, si un examen coproparazitologic al materiilor fecale.Anumite parazitoze afecteaza si functia intestinala si ficatul.
0
11-07-2009, ora 19:31
alex andor
Nu este medic/terapeut
alex andor
da, multumesc de sfat, urmeaza sa l fac peste doua zile.
0
15-07-2009, ora 20:31
alex andor
Nu este medic/terapeut
alex andor
am facut examenu coproparazitologic si a iesit negativ, se pare ca inca i mister ceea ce am :P, deocamdata continui cu tratamentu pt colita, desi o zi am mancat inghetzata si mi so dat peste cap tot tztz
0
16-07-2009, ora 12:11
GuardofAsgaard
Nu este medic/terapeut
GuardofAsgaard
Sa stii ca aceleasi simptome, pe langa altele, le am si eu, impreuna cu dischinezia biliara (colecist hipoton cred ca ti-a scris la ecograf) exact ca si la tine. Am impresia ca mai multa lume sufera de problema asta si suspectez parazitii sau o infectie cu o bacterie, insa multi se feresc sa afirme cauza. Fii atent la lipsa de calciu. La mine este prezenta.