Chist hidatic hepatic

27-12-2006
Bucur Bogdan
Nu este medic/terapeut
Bucur Bogdan
Am 16 ani si sunt din Bucuresti.Am si eu o problema mai veche. Am un chist hidatic hepatic recidivat (am mai avut altul pe care l-am operat) si acum a aparut altul. El s-a mai micsorat dar as vrea sa iau legatura cu un doctor de specialitate cu care as putea vorbi si eventual sa imi spuna daca exista vreun medicament care sa ma ajute astfel sa nu mai apara in corp. Eu acum sunt in a 4-a cura cu Albendazol iar chistul s-a micsorat. Daca exista vreun doctor amabil sa ma ajute sa imi rasounda si daca poate sa mai imi raspunda si la alte intrebari il rog sa imi lase emailul pe forum sau cel putin sa ma contacteze pe mine - Multumesc.
14 comentarii
0
05-01-2007, ora 00:00
christa
Nu este medic/terapeut
christa
Buna! Am incercat sa-ti raspund pe mail dar se pare ca exista o problema si mesajul meu nu a fost trimis. Nu sunt inca medic, sunt studenta la medicina, dar iti pot raspunde la unele intrebari, atat cat stiu. Daca vrei poti sa-mi scrii tu ce ai vrea sa afli despre problema ta.-
0
03-02-2007, ora 00:00
maria77
Nu este medic/terapeut
maria77
Buna!Ce dimensiuni are chistul?Unde te-ai operat?Unde urmezi tratamentul?Eu am avut chist hidatic pulmonar si hepatic in urma cu 10 ani.Pe cel pulmonar la-am operat iar pentru cel hepatic am urmat tratament cu Zentel 4 ani la spitalul de boli infectioase Colentina din bucuresti.Astept sa mai vorbim.
0
18-04-2007, ora 00:00
Bogdan_d
Nu este medic/terapeut
Bogdan_d
Am 22 ani si sunt din Iasi. Si eu am fost operat de chist hidatic hepatic in vara anului 2006. Am urmat tratament cu albendazol (6 saptamani), acuma ma simt bine dar as dori sa stiu daca aceasta afectiune recidieaza un mod normal sau depinde de la pacient la pacient.
0
24-04-2007, ora 00:00
maria77
Nu este medic/terapeut
maria77
Buna!Poate recidiva sau sa apara in alt organ.A fost fisurat chistul?Ai facut tomografie sa vezi daca mai ai si in alt organ?
Astept raspuns.
0