chist ovarian sau sarcina?

15-10-2014
roxanamaria3
Nu este medic/terapeut
roxanamaria3
hello.Am nevoie de putin ajutor. Am avut primul contact sexual in luna sptembrie, protejat. Am avut ciclu normal, la sfarsit de luna. Am avut contact sexual si in timpul menstruatiei, dar fara ejaculare inauntru. La inceputul saptamanii trecute am inceput sa am stare de greata si mi-am facut un test de sarcina si a iesit negativ. Ultimul contact sexual l-am avut sambata seara insa duminica la pranz am luat 'pilula de a doua zi'. Nici un contact sexual nu a fost finalizat in interior. Simptomele mele sunt :greata, durere in partea de jos a abdomenului, balonare, oboseala. Tin sa mentionez ca am avut un chist pe ovarul stang. Este posibil sa imi fi revenit chistul? Am motive sa ma ingrijorez pentru sarcina? Am nevoie de un raspuns cat mai repede si daca se poate din partea unui medic. Va multumesc
2 comentarii
0
25-10-2014, ora 14:28
89Adina
Nu este medic/terapeut
89Adina
Buna.Nu sunt medic dar am avut si eu chist si stiu cum e.Nu inteleg dc ai luat pilula de a doua zi daca el nu a ejaculat inauntru?tu nu stii cat sunt de periculoase?eu nu am luat niciodata si din cate prietene am avut, toate au avut dureri, sangerari dupa si dereglări in tot corpul...alea nu se iau numai dak chiar a lăsat in tine..eu mereu fac fara prezervativ si cand ii vine scoate, si nu am rămas însărcinată niciodata.Tu crezi ca asa usor ramai?trebuie sa lase serios in tine sa ramai.Eu zic ca nu e nevoie sa te îngrijorezi de sarcina, mai ales ca ai luat si pastila, dar nici daca nu luai nu trebuia sa te îngrijorezi.Ori ai răcit la ovare si va trece de la sine ori ti-a apărut chistul.Eu am avut un chist tot pe partea stânga de 5 cm..l-am tratat cu anticoncepţionale, ovule si medicamente iar dupa un an mi-a apărut inapoi cu simptomele care le-ai spus tu mai sus.Decat sa fi luat pilula aceea mai bine mergeai la un control.Multa sanatate!
0
28-10-2014, ora 18:01
roxanamaria3
Nu este medic/terapeut
roxanamaria3