Cocaina.ajutor!

19-05-2016
Turc talida
Nu este medic/terapeut
Turc talida
Buna...as vrea sa m-a sfătuiți, am o prietena pe care o cunosc de foarte mulți ani care este si sora iubitului meu...eu lucrez ca si dansatoare si ea lucrează cu mine in același club...de vreo 3 luni de zile mi se pare foarte ciudata, schimbată, fata de mine...si sunt sigura ca, consuma cocaina cu o fata care este si ea dependentă la rândul ei.si cu are a încercat o data de curiozitate...eu m am certat cu ea si am plâns si i am spus ca sunt împotriva drogurilor dar ea nu vrea sa recunoască ca o face..dar eu sunt sigura datorită comportamentului ciudat pe care i-l are fata de mine...ce ar trebuii sa fac???ea are si ea familia ei dar cred ca iubitul ei știe..ea nu recunoaște dar eu tot acolo m-a gândesc Si îmi vine sa plâng zilnic.ea era o fata foarte de treaba si ne iubeam ca 2 surori si mi se rupe sufletul...va rog
4 comentarii
0
19-05-2016, ora 23:21
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Daca sunteti din Bucuresti incercati sa mergeti cu ea in Crangasi, la Spitalul Sfantul Stelian, sa primeasca tratament sa se lase.
Se moare in agonie ore intregi daca se iau astfel de droguri mult timp. Fac ravagii.
0
19-05-2016, ora 23:38
Turc talida
Nu este medic/terapeut
Turc talida
Sunt plecată in Malta...problema e ca nu recunoaște.se ascunde de mine...si ea are familia ei.e căsătorită si are si un copil...si tind sa cred ca el e deacord.cred ca ii este frica de reacția mea...de aceea...aseară m am convins când am văzut o ca făcea cu gura si cu limba in toate direcțiile dar după vreo ora nu mai avea nimic...
0
21-05-2016, ora 21:42
Psiholog Cristina-Mihaela Stoian
Psihologie, Bucuresti, sector 1
Psiholog Cristina-Mihaela Stoian