Consiliere psihologica gratuita in Bucuresti

01-04-2016
Olivia123
Nu este medic/terapeut
Olivia123
Buna seara, as dori sa stiu daca vreo clinica/spital din Bucuresti ofera consiliere psihologica gratuit.
Mentionez ca sunt studenta si nu am resursele necesare pentru a imi permite o sedinta.

Va multumesc!
8 comentarii
0
02-04-2016, ora 14:28
Rasfat
Nu este medic/terapeut
Rasfat
Incearca la Estuar.
1
06-04-2016, ora 21:02
Psiholog Valentina Dragomir
Psihologie, Bucuresti
Psiholog Valentina Dragomir
Bună seara Olivia,

ai reușit să găsești un psiholog care să lucreze cu tine?

Scrie-mi pe privat.

Psih. Valentina Dragomir
1
09-04-2016, ora 17:37
Psiholog Valentina Dragomir
Psihologie, Bucuresti
Psiholog Valentina Dragomir
Bună Olivia,

am primit mesajul tău, însă nu te pot contacta pentru a-ți putea da mai multe detalii deoarece profilul tău este 100% privat.

Pot să-ți las un link pe care cred că-l vei găsi util, asta dacă admin-ul nu-l va modifica. -----*

Dacă această variantă nu te avantajează, aș putea să întreb printre colegii mei care au disponibilitatea de a lucra pro-bono cu tine, însă aș prefera să te pot contacta pe privat pentru asta.

Ține-mă la curent.
Psih. Valentina Dragomir

(*modificat de admin)
0
24-05-2016, ora 15:51
epona
Nu este medic/terapeut
epona
Si eu caut un psihoterapeut, in Galati, la care sa platesc mai putin decat preturile standard!! Si ca sa ajungi terapeut trebuie sa platesti formari care costa mii de euro. De aceea psihoterapia pentru romanii de rand este un lux!! Decontarea de catre Casa de Asigurari e inexistenta!!!
1
24-05-2016, ora 16:29
Dr. Rares Ignat
Psihologie, Bucuresti
Dr. Rares Ignat