Cosuri pe penis

28-04-2017
RobertR
Nu este medic/terapeut
RobertR
Buna ziua ! Am 18 ani, si de cand ma stiu am pe penis un fel de cosuri, nu va cele care apar pe fata, sunt niste brobonele de culoare alba care au acelasi continut ca si cosurile, le am de cand ma stiu, si imi este teama sa nu fie ceva in neregulă. Sper sa ma puteti ajuta.
3 comentarii
1
28-04-2017, ora 12:43
Psiholog Niculina Ciuperca
Psihologie, București
Psiholog Niculina Ciuperca
Bună ziua!
Pe penisul bărbatului pot apărea tot felul de pete, eroziuni, mici ridicături.
Punctulețele de forma unor ridicături rotunde, sunt numite in medicina «papule». Fiind mici, fără inflamție și infecție (durere, roșeață, puroi), nu reprezintă un pericol local. În cele mai multe cazuri, aceste mici « coșuri » sunt produse de astuparea canalelor de evacuare ale unora dintre glandele de la nivelul penisului, care produc transpirație și sebum. Din aceasta cauză, aceste mici glande se umflă și apoi își încetinesc activitatea.
Pentru a preveni apariția lor, e recomandabil să porti lenjerie lejeră, din bumbac (pentru a evita transpiratia) și să faci dușuri cât mai dese (de macar 2 ori pe zi) mai ales în timpul verii, folosind un săpun slab antibacterian.
Pentru mai multă siguranță, vorbește și cu un medic dermatolog, pentru că de multe ori pot fi confundate și cu semnalmentele altor boli.
0
28-04-2017, ora 13:03
RobertR
Nu este medic/terapeut
RobertR
Va multumesc mult pentru timpul acordat si pentru sfaturi, voi tine cont de ele.
1
29-04-2017, ora 12:27
Psiholog Niculina Ciuperca
Psihologie, București
Psiholog Niculina Ciuperca
Cu toată plăcerea.
Faptul că ai grijă de tine e un lucru bun pentru vârsta ta. Orice problemă apărută are o rezolvare. Important e s-o conștientizăm și să cerem ajutor. Iar un medic e cel mai în măsură să pună un diagnostic și să te îndrume ce pași trebuie să urmezi.
Succes!
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!