De 3 zile nu pot dormi!Sunt si insarcinata!Sunt disperata!

02-04-2012
denyy10
Nu este medic/terapeut
denyy10
Buna dimineata...aceasta noapte este a 3 in care nu pot inchide un ochi, imi este somn dar nu pot dormi, simt ca nu am aer, tensiunea si pulsul sunt bune.
Sunt si insarcinata in 16 saptamani...Sunt disperata nu stiu ce pot face sa adorm am incercat cu Magne b6, dus cald dupa care un lapte cu miere cald si nimic...ma asez in pat sunt momentan linistita si cand dau sa atipesc sar ca arsa din pat, cu o neliniste, simt ca nu am aer...Am luat aseara un Calmolant si nimic...
7 comentarii
0
02-04-2012, ora 12:49
otilia107
Nu este medic/terapeut
otilia107
Mergi la medic neaparat, este foarte grav sa nu dormi atat de mult timp.
0
02-04-2012, ora 16:03
denyy10
Nu este medic/terapeut
denyy10
La ora 5 sunt programata la medicul psihiatru...sa vedem ce fac acolo...
De abia astept sa pot dormi si eu...
0
02-04-2012, ora 23:30
denyy10
Nu este medic/terapeut
denyy10
Am fost la medic, a spus ca nu imi poate da nimic pt.faptul ca sunt insarcinata...sunt medicii care dau, bunica mea cand a fost insarcinata a trecut prin aceste stari, senzatia de sufocare, neliniste, nu dormea si i sa dat tratament, lua o pastila seara inainte de culcare, nu isi aduce aminte care era denumirea, doar isi aduce aminte ca era verde...
Ce pot face?Imi doresc din tot sufletul sa dorm, sa treaca aceste stari, simt ca innebunesc...
Unde sa merg cu cine sa vb.?
0
02-04-2012, ora 23:51
armina
Nu este medic/terapeut
armina
Nu inteleg ce ai cautat la psihiatru. Ai avut probleme inainte de ramane insarcinata? Mergi la ginecologul care te are in evidenta, si el va.decide Cred ca esti disperata, este cumplit sa nu poti dormi, dar singurul medic care te poate ajuta este ginecologul.
0
03-04-2012, ora 12:14
mihai08
Nu este medic/terapeut
mihai08
http://www.youtube.com/watch?v=wQAjeN2iy9U
http://www.youtube.com/watch?v=7wbC2n-9FKIfeature=related
http://www.youtube.com/watch?v=XV_y_uj3toQfeature=related