de ceva vreme am fata plina de cosuri mari si dureroase

22-10-2013
loreeaaai
Nu este medic/terapeut
loreeaaai
Buna, de ceva vreme am fata plina de cosuri (iesite in carne, sunt cam de marimea unui bob de graunte si foarte dureroase) am incercat diferite tratamente dar nimic, parca e din ce in ce mai rau. As vrea sa stiu unde ar trebuie sa merg pentru niste eventuale analize sau o consulatie. Va multumesc si va urez o zi cat mai frumoasa!!
6 comentarii
0
22-10-2013, ora 13:54
otilia107
Nu este medic/terapeut
otilia107
Buna loreeaai,

Ceea ce ai tu se numeste acnee inflamatorie. Nu sunt medic insa vreau sa iti dau cateva sfaturi intrucat anul trecut, din senin, am inceput sa am acest timp de cosuri desi pana atunci nu m-am confruntat cu probleme de ten iesite din comun. Mie imi iesea cate unul, niciodata mai multe deodata, de regula pe gat, si erau extrem de inestetice. Am incercat tot felul de creme aplicate direct pe ele sau pe toata zona in care apareau dar nimic nu functiona si odata ce trecea unul, iarasi aparea un altul, plus ca lasau si urme maronii urate in urma. Dura si cate 4 saptamani pana disparea acel cos. Intre timp mi-au aparut si nenumarate mici cosulete in piele pe obraji si frunte, se vedeau numai la lumina si aratau extrem de urat