de unde rezulta diferenta de pret la coroanele din zirconiu

14-08-2013
coscar
Nu este medic/terapeut
coscar
Intentionez sa-mi fac o lucrare din zirconiu ( cea pe care o am acuma este veche, metal si nu are arata prea bine ). Am consultat tarifele mai multor cabinete stomatologice din Cluj, iar preturile sunt intre 800 lei / coroana si 1240 lei / coroana. Nu inteleg de unde reiese aceasta diferenta de pret. Am cautat informatii despre medicii din aceste cabinete si toti au absolvit aceeasi facultate, majoritatea au fost in aceeasi promotie si sunt medici primari. Ca si dotari, aparatura, din pozele afisate pe site-urile cabinetelor, sun aproximativ aceleasi.
2 comentarii
0
26-08-2013, ora 09:32
Dr. Zlotea Mircea
Stomatologie, Bucuresti
Dr. Zlotea Mircea
Greu de spus, tine de mai multi factori, laboratorul cu care lucreaza, dotarea cabinetului si a laboratorului, chiria spatiilor si cheltuelile de personal. Apoi, fiecare CMI sau clinica, i-si fixeaza propriile onorarii.
0
05-09-2022, ora 01:14
MarcTristan147
Nu este medic/terapeut
MarcTristan147
Eu cred ca cel mai mult conteaza tehnica si produsele stomatologice ----------* ce le folosesc, aparatura si aia e importanta clar, dar daca mergi la cineva mai faios, e clar ca e mai scump, dar nu neaparat mai bun sau calitativ

(*modificat de admin)
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Medici stomatologi, dentisti, cabinete stomatologice
Recomandă un stomatolog sau caută unul bun!
Medici-Stomatologi.ro este un proiect ROmedic care vă prezintă peste 7500 de cabinete și clinici de stomatologie din România. Avantajul acestui site este că pune mare preț pe recomandările pacienților. Găsiți prezentări detaliate ale serviciilor stomatologice, citiți recomandări, vă puteți programa online. Accesați site-ul