Dependenta de sex, chat cu baieti si virginitate

21-03-2008
windofchange
Nu este medic/terapeut
windofchange
Salut. Am 22 ani si sunt un student foarte bun, am avut in liceu rezultate f bune la concursuri internationale, ceea ce profesorii si parintii numesc un elev/copil model. La suprafata cel putin, pentru ca din pacate nu am reusit niciodata sa vorbesc cu parintii mei despre sexualitatea mea. De obicei cand fac o pasiune pentru o fata, dureaza mult timp si imi ramane obsesiv in minte, ceea ce s-a intamplat in liceu, cand ma izolam in general de toata lumea pentru a invata si visam la tipa respectiva. Pentru ca ea m-a refuzat, plus izolarea, am inceput sa am perioade destul de lungi de depresie, iar in cele din urma am ajuns sa intru pe internet pt sex chat, pe mirc. Era comod si destul de rapid pentru a ma masturba, si era mai bine decat sa o fac singur, acasa, cel putin de partea cealalta era cineva. Si puteam sa imi pastrez fara probleme anonimatul.
Pe canalele acelea sunt foarte multi baieti si mai deloc fete. Si desi nu m-am simtit niciodata atras de vreun baiat, am inceput sa intru si pe canale gen bisex, gay. In perioada adolescentei, am devenit curios sa vad ce inseamna asta, si neavand cu cine sa discut, am continuat sa fac acelasi lucru, in stari depresive, si mai tarziu. Astazi, dupa 6 ani, intru in continuare pe chat cu baieti, stabilim eventual intalniri reale pe internet, apoi ma masturbez si renunt, inchid, nu ajung oricum sa ii intalnesc. Si nici nu vreau.
O singura data am avut o perioada in care eram f deprimat si am intalnit un baiat. Mi-a facut felatie, am ejaculat f repede pt ca eram excitat de acasa -sau poate am o disfunctie dar asta nu am deocamdata cum sa stiu, nu mi-a placut si am plecat fara sa se intample nimic altceva.