Depresie. Posibilitatea de a lua carnetul de conducere

14-01-2015
costin95
Nu este medic/terapeut
costin95
Buna seara! Numele meu este Costi, iar in urma cu 2 ani am trecut printr-o despresie psihotica. Am fost internat in Bucuresti la Spitalul Obregia. Pe biletul de externare scrie in felul urmator: 'Diagnostic principat: Tulburare psihotica acuta cu simptome schizofrenice F23.1. Pacientul se interneaza pentru o fenomenologie psihotica(insomnii mixte, bizarerii comportamentale, incoerenta discursului, anxietate), aparute pe fondul consumului intempestiv de marijuana.
Ca tratament am luat olanzapina 10 mg(doza a fost redusa la 5 mg) si depakine chrono 500 mg. Am fost la control in urma cu 4 luni, la un alt medic de la spital. Dansul mi-a spus ca imi reduce din olanzapina de la 10 mg la 5 mg. L-am intrebat daca pot sa fac scoala de soferi, dansu mi-a spus ca nu este nici o problema, doar ca trebuie sa merg la o clinica privata, deoarece sunt in evidenta la medicul de familie, iar acesta nu poate sa-mi dea adeverinta cum ca as fii apt pentru asta. In aceeasi zi in care am fost la acest medic psihiatru, am fost si la doctora mea, iar aceasta mi-a spus sa opresc tratamentul si sa vad ce se intampla (acest lucru mi s-a parut gresit si nu am facut asta).
Eu am de gand sa plec in afara la munca, am unde sa plec, tot stabilit, doar ca am nevoie de carnetul de conducere. Dumneavoastra ce spuneti? Cum ar trebuii sa procedez cu carnetul, sau ce parere aveti ?
P.s Viata mea este una normala, am aceleasi activitati pe care le aveam inainte de depresie. Nu ma simt inferior, ma simt un om perfect sanatos. Nu am probleme emotionale sau alte probleme psihice, sunt glumet, imi place sa stau cu prietenii etc.
6 comentarii
0
14-01-2015, ora 20:12
MARTON
Nu este medic/terapeut
MARTON
CA sa stii sigur mai bine suni la permise auto si intrebi.
0
15-01-2015, ora 00:15
Cezar1978
Nu este medic/terapeut
Cezar1978