Diane 35 impotriva acneei dar in acelasi beau si mult lapte dulce...

02-06-2008
Myreylle
Nu este medic/terapeut
Myreylle
Iau de 5 luni anticonceptionale Diane 35 impotriva acneei dar in acelasi beau si mult lapte dulce si am auzit ca acesta anuleaza efectul unor medicamente. Este valabil acest lucru si in cazul anticonceptionalelor diane35? Multumesc anticipat
4 comentarii
0
03-06-2008, ora 00:00
ema21
Nu este medic/terapeut
ema21
0
03-06-2008, ora 00:00
ema21
Nu este medic/terapeut
ema21
din cate stiu eu, laptele anuleaza efectul antibioticelor.in nici un caz daca o femeie ia anticonceptionale sa nu mai bea lapte?!nu...eu zic sa stai linistita.uita-te cu atentie si pe prospect, ca sunt alte medicamente pe care nu tre sa le iei cu anticonc., nu laptele...
0
16-07-2008, ora 00:00
Myreylle
Nu este medic/terapeut
Myreylle
am inceput o noua folie de anticonceptionale acum11 zile si sangerarea continua sa persiste.menstruatia imi venise cu 4 zile inainte de a incepe folia.e prima data cand mi se intampla si sunt un pic speriata.in trecut, de la a2-a pastila sangerarea mi se oprea.a mai patit cineva asa ceva?
0
17-07-2008, ora 00:00
Myreylle
Nu este medic/terapeut
Myreylle
am inceput o noua folie de anticonceptionale acum11 zile si sangerarea continua sa persiste.menstruatia imi venise cu 4 zile inainte de a incepe folia.e prima data cand mi se intampla si sunt un pic speriata.in trecut, de la a2-a pastila sangerarea mi se oprea.a mai patit cineva asa ceva?
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți