diaree care revine des

15-12-2006
eleni theutokopulis
Nu este medic/terapeut
eleni theutokopulis
Am avut in urma cu un an si jumatate o viroza intestinala severa, cu 20 de scaune in prima zi, apoi cu 7, 5 si tot descrescand. problema este ca de atunci cum mananc dulce sau mai multe feluri de mancare combinat, cum am diaree, iau saprosan, smecta sau imodium dar revine si de doua ori pe saptamana. Ce remediu as putea folosi ca sa imi refac flora intestinala sau sa scap de aceste scaune moi repetate? Multumesc.
1 comentarii
0
13-04-2007, ora 00:00
nakisa
Identitate neconfirmată
nakisa
rezultatul oricare tip de diaree este distrugerea viliilor intestinale, ceace produce, oarecare intoleranta la anumite alimente, de examplu cea mai des intalnita, intoleranta la lactoza, deacea dupa fiecare episod de diaree, ar trebuii urmat un regim alimentar pentru a crea timp de refacere pentru viililor intestinale, sunt medicatii care ajute refacerea si sunt medicamente care asigure absorbtia substantelor nutritive in acest timp, se pare ca domnavoastra suferiti de diareee cronica, medicatia care folositi nu va fii de folos decat in faza de acutizare, va trebuii sa mergeti la un gastroenterolog care va vor ajuta sa depistati boala de baza.
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
06-06-2023, ora 10:15
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Proctoline
HEMOROIZI? FISURI ANALE? Tratament fără operație și fără internare!
Clinicile Proctoline sunt centre medicale specializate în tratarea eficientă a hemoroizilor și a fisurilor anale. Ne găsiți în 14 orase din țară! Detalii aici
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Diareea cronică
  • Cum tratezi corect diareea acasă și când te prezinți la medic
  • Tratament diaree adulți - medicamente și remedii
  • Diaree în fiecare zi - cauze și tratament
  • Diareea în timpul sarcinii