Doar sex sau iubire?

17-02-2012
florica85
Nu este medic/terapeut
florica85
(Este vorba despre verisoara mea si nu stiu ce sfat sa-i dau...asa ca am postat aici ce mi-a zis).
Am 21 ani, si sunt studenta in anul III la o universitate din Bucuresti. Am o relatie de ceva timp cu un barbat cu 18 ani mai in varsta decat mine si a fost profesorul meu (necasatorit). Ne intalnim ocazional in weekend, avem relatii sexuale, momente frumoase impreuna, a fost totul ok, dar el vrea sa fie totul secret, spune ca nu vrea sa se laude. Nimeni nu stie nimic de intalnirile noastre. Dar eu nu mai vreau sa am o relatie secreta cu el, vreau sa iesim impreuna, sa ma prezinte prietenilor, sa fim o pereche, iar el nu vrea asta. Sunt si o gramada de fete in jurul lui, care nu stiu de mine, iar eu mor de gelozie.
Credeam ca avem o relatie serioasa. Ce sa cred? Ca vrea doar sex si cand se va plictisi ma va parasi?
Ma iubeste sau doar isi satisface nevoile?
Nu inteleg barbatii: chiar se poate doar sex fara iubire?
5 comentarii
0
17-02-2012, ora 19:46
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Oftalmologie, Bucuresti
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Da, barbatii fac de obicei sex, fetele cred in iubire. Si se poate sa existe si casatorii fara pic de iubire. Tu esti mica, inca nu stii cat de perversi pot fi adultii. Cred ca este timpul sa il intrebi pe domnul profesor ce vrea de la tine. Tu ce vrei? Tu vrei sa va casatoriti in viitor, sa aveti copii? Se poate intampla si asta. Daca o sa fie si iubire nu stiu, ai auzit si tu ca "omu-i schimbator"...
Eu mai cred ca un barbat care chiar te iubeste are un alt comportament, te curteaza, iti cunoaste prietenii, parintii, nu vrea numai sex, cred eu ca are si credinta in Dumnezeu si nu face altuia rau. Numai bine
0
17-02-2012, ora 21:53
maria 123
Nu este medic/terapeut
maria 123
Buna seara,
ai scris ca este necasatorit?!?
parere:
ASTA ar trebui verificat
si
chiar urmarit..
DE CE?
..pai, dupa tot comportamentul fata de tine,