durere de stomac

19-03-2009
cristalaqua
Nu este medic/terapeut
cristalaqua
am avut o problema cu o masea si mi s-a recomandat sa iau calmante, am luat ketonal dar acum mi s--a deranjat stomacul in sensul ca de 2-3 zile am niste dureri groaznice de stomac, sint si balonata, nste senzatii tare ciudate.Am luat ranitidina dar parca mai rau mi-a fost m-a luat ameteala de la ea, eram mai rau si durerea de stomac tot nu a cedat, cateodata ma doare sec asa, am baut si ceai de musetel, imi e sa nu se fi intamplat ceva mai rau de ma simt asa.da-ti mi va rog un sfat.va multumesc.
4 comentarii
0
20-03-2009, ora 13:23
Dr. Markus Sorin
Medicina interna, Sighetu-Marmatiei
Dr. Markus Sorin
De obicei, ceea ce se intimpla de la antiinflamatoare non-steroidiene(ketonal e unul din ele) este o gastrita eroziva- adica suprafata mucoasei stomacului se erodeaza si singereaza "in pinza". Alteori se produce chiar un ulcer gastric sau duodenal, sau se agraveaza un ulcer preexistent. In tot cazul, e bine de facut o fibrogastroscopie ptr a evidentia ce leziune e acolo. Pana atunci- puteti combate durerile cu un antagonist al pompei de protoni, cum ar fi LANZOPRAZOL(LANZAP) 30 mg 1 tb/zi. El va bloca secretia de acid in stomac pe termen lung(durata de actiune de aproximativ 24 h) si astfel va disparea disconfortul-durerea.
Nu aminati insa fibrogastroscopia, caci daca singereaza, hemoragia se poate rezolva endoscopic.
0
20-03-2009, ora 14:58
cristalaqua
Nu este medic/terapeut
cristalaqua
va multumesc pt raspuns domnule doctor.
0
06-10-2009, ora 20:09
simona90
Nu este medic/terapeut
simona90
Buna! De la un timp, dupa ce mananc, ma doare foarte tare stomacul. Cand eructez, nu ma mai doare, dar pentru putin timp. Ce poate fi?
0
03-11-2010, ora 09:15
daniwitchsol@yahoo.com
Nu este medic/terapeut
daniwitchsol@yahoo.com
Buna ziua. Ma numesc Maria si sunt din Braila. Anul asta am avut mai multe probleme cu colonul. Prin luna martie am avut o constipatie f. severe in urma careia mi-au aparut si niste hemoroizi. E prima data cand mi-au aparut hemoroizii, cu constipatia am mai avult probleme, dar mai rar. Mentionez ca in acea perioada eram si f. stresata - mama mea fusese internata in spital, am stat cu ea si am ingrijit-o, dupa aceea eram la ea acasa aproape in fiecare zi - intr-un cuvant eram f. stresta, obosita si mancam cand apucam. Insa, aproape toata vara am avut probleme de genul - cand eram constipata - cand aveam diaree. Acum vreo 2 zile am avut o durere de stomac urmata de scaune f. apoase. Diareea nu a tinut decat jumatate de zi, dar stomacul ma doare de vreo 3 zile. Ce ma ingrijoreaza cel mai mult este faptul ca efectiv "simt ca mi se misca matele in burta", ca sa nu mai vorbesc de zgomotele care se aud. Si, inca un lucru, mi-e si rusine sa spun... am senzatia de cate ori am scaun ca nu ies complet afara iar scaunul are o forma subtire, de parca este o panglica...nu stiu cat de bine am explicat.
Va rog mult daca cineva imi poate da un sfat despre ce mi se intampla si ce ar trebui sa fac.
Adaugă un comentariu / răspuns

Aplicația Activ (by ROmedic)
Vrei să fii sănătos? Vrei să slăbești? Vrei sa fii în formă și să arăți bine? Vrei să te simți bine în corpul tău? Atunci trebuie să faci eforturi. Aplicația web "Activ" te ajută să fii consecvent în lupta pentru sănătatea ta.

Accesează gratuit Aplicația
Acest site foloseste cookies. Continuand navigarea va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii OK