Durere genunchi

06-07-2010
tonydiangello
Nu este medic/terapeut
tonydiangello
Buna. Sunt nou pe forum, am 34 ani si am o problema cu genunchii. Mai exact ma dor doar cand execut efort cu ei la 90 de grade. Adica, atunci cand ma ridic din pozitia de jos, in cazul genoflexiunilor. Durerea este in egala masura la ambii genunchi. Am luat antiinflamatoare, unguente de tot felul, fara rezultata. Problema o am de vreo 3 ani mai acuta. Orice sfat e binevenit. Multumesc.
7 comentarii
0
06-07-2010, ora 22:34
Dr. Marius Uscatu
Ortopedie si traumatologie, Bucuresti
Dr. Marius Uscatu
Buna ziua!
Nu ati precizat detalii esentiale: greutate/inaltime, status ocupational, dar mai ales sporturi practicate pana acum.
De asemenea, sunt relevante antecedentele de tip reumatologic, traumatologic, inflemator, infectios, hematologic etc etc.
Daca ati facut sport de performanta probabil ca va confruntati cu artroza (distrugerea cartilajului articular), cat se poate de fireasca in aceste conditii.
Asteptam detalii.
Cu stima,
Marius uscatu
Chirurg Glezna si Picior
0
07-07-2010, ora 12:07
tonydiangello
Nu este medic/terapeut
tonydiangello
Da, imi cer scuze. Am 1, 81 m, in jur de 82 kg, lucrez la birou mai mult in fata pc-ului. Nu am practicat sporturi de performanta, doar cateva luni de mers pe la sala de forta pe la 22 ani, si in rest facut flotari, tractiuni si genoflexiuni zilnic pana pe la vreo 24 ani. In urma cu 5 ani am renuntat la fumat si am pus in greutate in jur de 15 kg, perioada in care am resimtit durerile in genunchi mai acut. Nu am avut nici un picior rupt. Am facut analize vsh, acid uric, glicemie, toate fiind in limitele normale, factor reumatoid a rezultat negativ, si exudat faringian de asemenea negativ. Cu speranta ca am dat ceva detalii de ajutor astept raspunsul dumneavoastra precum si o indrumare. Multumesc.
0
07-07-2010, ora 15:47
Dr. Marius Uscatu
Ortopedie si traumatologie, Bucuresti
Dr. Marius Uscatu
Buna ziua!