Durere in zona sternului, senzatie de nod in gat (gheara in gat etc)

16-01-2014
add.05
Nu este medic/terapeut
add.05
Buna seara, sunt studenta si am 21 de ani.De prin noiembrie am unele simptome ciudate gen: nod in gat ca sa ma exprim asa, dar si unele intepaturi care urca de la zona sternului pana la faringe, iar uneori am doar acea stare de 'nod in gat' si durere (cred) in zona sternului, nu as putea crede ca as avea vreo problema cardiaca deoarece la 21 de ani cam rar e posibil sa auzi de asa ceva.Uneori pot sa zic ca simt ca o apasare in zona sternului si dureri de cap (nu mereu in situatia asta).Chestia asta mi se intampla cand sunt prea obosita(de cele mai multe ori am patit asa) dar simptoma de nod in gat este deranjanta atat ea cat si durerea din zona sternului, si acum sunt in situatia asta de durere pe care as putea sa o descriu ca fiind enervanta si o pot compara cu contractia involuntara a muschilor esofagului/faringelui etc, cert este ca am nevoie de o parere inainte de a ma prezenta in fata medicului de familie pentru niste analize de la A la Z.
3 comentarii
0
16-01-2014, ora 22:36
MARTON
Nu este medic/terapeut
MARTON
Ai si arsuri cel putin de la anumite alimente? arsuri care coboara de la nodul in gat pana in stomac?
CEL MAI BINE PT TINE SI SANATATEA TA ESTE SA MERGI PANA LA UN CONTROL.
0
16-01-2014, ora 22:57
add.05
Nu este medic/terapeut
add.05
nu am niciun fel de arsura. si in momentul de fata simt acea gheara in gat, ma rog, un fel de durere, iar mai devreme simteam intepaturi in zona sternului.. deci e clar ca trebuie sa las stresul sesiunii de o parte si sa fac o vizita la doctor..
0
16-01-2014, ora 23:25
Terapeut Denis Chiurtu
Psihologie, Bucuresti
Terapeut Denis Chiurtu
Ai primit un mesaj privat!
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
06-06-2023, ora 10:15
Publicitate ROmedic
Administrator forum